קידום ממומן בגוגל

המדריך המלא לכתיבת תוכן עבור תוכנית התוכן הממומן של גוגל

הקידום הממומן של גוגל הוא דרך מצוינת לייצר תנועה ולהרוויח כסף. אבל זה לא קשור רק לכסף. זה גם קשור לחשיפה וליכולת להוציא את שם המותג שלך החוצה.

מדריך זה יראה לך כיצד ליצור תוכן שמקבל תוצאות עבור העסק שלך בקידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל.

הקידום הממומן בגוגל הוא דרך חדשה לשווק את העסק והמוצרים שלך. מאמר זה יספק לך מידע על איך לכתוב תוכן עבור תוכנית התוכן הממומן של Google.

גוגל היא ענקית מנועי חיפוש ששולטת בשוק כבר עשרות שנים. עם מספר החיפושים ההולך וגדל שלה, הוא הפך לשחקן מרכזי בשטחי פרסום מקוונים.

הקידום הממומן של גוגל הוא הזדמנות לעסקים ומשווקים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם במינימום עלות ומאמץ.

מבוא: מהו עדכון המדיה החברתית והנייד החדש של Google Adwords?

בחלק זה, נדון בעדכון החדש של Google Adwords במדיה החברתית והנייד.

עדכון חדש זה יאפשר למשווקים לקבל יותר נראות למודעות שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וכן במכשירים ניידים. זוהי תוספת נהדרת למשווקים שמנסים להגיע לקהל רחב יותר עם המודעות שלהם.

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום רבת עוצמה המאפשרת לעסקים לפרסם במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב ובאתרים נוספים.

עדכון מדיה חברתית וסלולרית זה יאפשר למפרסמים לעקוב אחר הצלחת המודעות שלהם על ידי מדידת כמה אנשים רואים מודעה בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.

העדכון החדש גם יאפשר למפרסמים למדוד את הצלחת המודעות שלהם על ידי מדידת כמה אנשים רואים מודעה במכשיר נייד.

Google AdWords Update 2 – שחרור אפליקציה חדשה לגמרי עבור iOS ו-Android

גוגל תמיד מעדכנת את המוצרים שלהם כדי להפוך אותם ליותר ידידותיים למשתמש. בפוסט זה בבלוג, אדון בעדכון האחרון באפליקציה לנייד של גוגל.

העדכון החדש כולל אפליקציה חדשה לגמרי עבור iOS ואנדרואיד. לאפליקציה זו עיצוב נקי יותר והיא קלה יותר לשימוש. הוא כולל גם תכונות חדשות רבות שנועדו לעזור למפרסמים להגדיל את העסק שלהם ולחסוך זמן בניהול מסעות פרסום.
למידע על קידום ממומן בגוגל מומלץ להעיף מבט ב- ppc-israel.co.il

לעדכון יש גם חוויית הצעות משופרת המאפשרת למפרסמים לראות כמה הם משלמים לקליק, לכל הופעה, ובממוצע עבור כל מסע פרסום או קבוצת מודעות לפני שהם קונים מודעות. המפרסמים יכולים כעת להגדיר תקציבים יומיים עבור קבוצות מודעות או מסעות פרסום כדי שלא יוציאו יותר מדי כסף על מודעות שאולי לא מתאימות למודל העסקי שלהם.

גוגל אדוורדס היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר עבור משווקים דיגיטליים. היא מציעה למפרסמים מגוון רחב של פתרונות פרסום שעוזרים להם להגיע לקהלי היעד שלהם.

העדכון האחרון של גוגל לאפליקציית AdWords כולל עיצוב חדש לגמרי שמקל על מפרסמים לנהל את מסעות הפרסום שלהם ולעקוב אחר הביצועים. העדכון כולל גם מספר תכונות חדשות כמו ניהול קמפיינים, תקציב וכלי דיווח.

לאפליקציה יש גם ממשק משופר לניהול תקציבים, שיקל על מפרסמים לעקוב אחר ביצועים.

האפליקציה זמינה כעת במכשירי אנדרואיד ו-iOS ביותר מ-130 מדינות ברחבי העולם.

Google AdWords Update 3 – המרות לא מקוונות נתמכות כעת במודעות YouTube

גוגל ביצעה כמה שינויים בממשק Google AdWords. השינוי המשמעותי ביותר הוא שהמרות לא מקוונות נתמכות כעת במודעות YouTube. המשמעות היא שמפרסמים יכולים כעת למדוד את ההשפעה של מודעות YouTube שלהם על מכירות או פעולות לא מקוונות.

השינויים האחרים קשורים לאופן החישוב של ערכי המרות ולאופן שבו הם מדווחים ב-AdWords. ערכי ההמרה יחושבו כממוצעים ולא כסיכומים, כדי לייצג טוב יותר את שיעורי ההמרה לאורך זמן. ולבסוף, נתוני ההמרות ידווחו על בסיס לכל קליק, ולא על בסיס לכל צפייה.

גוגל הודיעה לאחרונה שהיא מציגה המרות לא מקוונות למודעות YouTube. זהו עדכון גדול מכיוון שהוא יאפשר למפרסמים למדוד את ההשפעה של המודעות שלהם על המרות לא מקוונות, כמו רכישות שבוצעו בחנויות פיזיות.

המרות לא מקוונות נתמכות כעת במודעות YouTube. המשמעות היא שמפרסמים יוכלו למדוד את ההשפעה של המודעות שלהם על המרות לא מקוונות, כמו רכישות שבוצעו בחנויות פיזיות.