תכירו את GetMail.co.il האתר החדש שמאפשר לכם קבלת מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל

הקדמה: מהו GetMail.co.il ומדוע כדאי להשתמש בו?

האתר החדש GetMail.co.il, המאפשר לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל, הוא שירות מעולה למי שרוצה להישאר אנונימי או סתם רוצה להתנסות בשירות לפני שיקבל החלטה האם או הם לא רוצים ליצור חשבון אימייל.

זה מושלם עבור אנשים שמחפשים כתובת אימייל זמנית ולא רוצים ליצור כתובת שתהיה פעילה לנצח.

נציין כי שירות זה אינו מיועד למטרות ספאם, מכיוון שהוא אינו מציע כל הגנה על פרטיות וניתן לאתר אותו בקלות על ידי שולח ההודעה.

GetMail.co.il הוא אתר המאפשר קבלת מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל. זה גם מאפשר לך לקבל מיילים בתיבת הדואר הנכנס שלך כאשר אתה משתמש במכשיר או דפדפן אחר.

האתר מהיר וקל לשימוש. אתה רק צריך להזין את שמך, את כתובת הדוא"ל שברצונך ליצור ואת הסיסמה עבור חשבון הדוא"ל הזה. לאחר מכן האתר ישלח קישור הפעלה לתיבת הדואר הנכנס שלך שיאפשר לך להפעיל את החשבון בכל מכשיר או דפדפן.

האתר כולל גם עיצוב אינטואיטיבי עם ממשק פשוט שמקל על כולם – החל מטירונים שאינם רגילים להשתמש באינטרנט, ועד למשתמשים מנוסים – להשתמש בו ללא קשיים.

מבוא

GetMail.co.il הוא אתר חדש המספק לך כתובת מייל זמנית ללא צורך ביצירת חשבון מייל. אתה יכול להשתמש בשירות זה כדי להירשם לחשבונות ושירותים מקוונים, לקבל אימיילים חשובים או סתם ככתובת דוא"ל זמנית לשליחת הודעות.

אתר זה קל מאוד לשימוש וזה לוקח רק כמה דקות ליצור את כתובת הדוא"ל הזמנית שלך. אתה רק צריך להזין את שם המשתמש והסיסמה הרצויים בטופס בעמוד הראשי של האתר וללחוץ על "צור חשבון". לאחר מכן, יש לך חשבון דוא"ל זמני פעיל שבו תוכל להשתמש כדי להירשם לחשבונות או שירותים מקוונים או לשלוח הודעות מבלי לחשוף את המידע הפרטי שלך.

GetMail.co.il הוא אתר המאפשר לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל.

האתר קל לשימוש והמיילים אינם כרוכים בתשלום.

תהליך ההרשמה למייל זמני באתר זה הוא גם מאוד פשוט וישיר:

-הזן את שמך הפרטי, שם המשפחה והמדינה שבה אתה גר

-בחר את מינך

-צור את הסיסמה שלך ואשר אותה למטרות אימות

-בחר את סוג החשבון הרצוי (אישי או עסקי)

כיצד להגדיר את הגדרות הדוא"ל במחשב או במכשיר הנייד שלך

GetMail.co.il הוא שירות חינמי המאפשר לך לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל. המשמעות היא שלא תצטרכו למלא מידע אישי, וכתובת המייל תפוג אוטומטית לאחר 10 דקות של פעילות או 5 ימים של חוסר פעילות.

כל שעליך לעשות הוא להגדיר את הגדרות האימייל של המחשב שלך כך שיעביר את כל המיילים מהכתובת שלך לכתובת הזמנית שסופקה על ידי GetMail.co.il, ולאחר מכן להיכנס באמצעות הכתובת הזמנית כאשר אתה רוצה לקרוא את המיילים שלך (הכניסה הקישור יישלח לאימייל הזמני שלך).

GetMail.co.il הוא אתר חדש המאפשר לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל.

מטרת אתר זה היא לספק לאנשים כתובת דוא"ל זמנית למשך הפעלת הגלישה שלהם, ולא לדרוש מהם ליצור חשבון על מנת להשתמש בו.

פתרון זה מצוין לאנשים שרוצים להירשם לאתר אבל לא רוצים שהמידע האישי שלהם ישותף עם בעל האתר או משתמשים אחרים, או למי שרוצה כתובת דוא"ל חד פעמית למשך הפעלת הגלישה שלהם מבלי ליצור חשבון.

זה מועיל גם לאלה שננעלו מחוץ לחשבונות הקיימים שלהם, מכיוון שהם עדיין יכולים לגשת לאימיילים ולאנשי הקשר שלהם בזמן שהם מנסים להיכנס חזרה.

כיצד לשלוח אימיילים עם GetMail

GetMail הוא אתר חדש המאפשר לך לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל.

GetMail מאוד פשוט וקל לשימוש. אתה רק צריך להזין את שמך, את המדינה בה אתה גר ואת שם הדומיין שאליו אתה רוצה שכתובת האימייל הזמנית שלך תהיה משויכת. זהו זה!

עם שירות זה, אתה יכול לשלוח מיילים מבלי ליצור חשבון או להירשם לשירות כלשהו. בנוסף, GetMail מספקת גם כתובת URL ייחודית שיכולה לשמש כל מי שרוצה לשלוח לך מייל מכל מכשיר.

כולנו מודעים לחשיבות של חשבון דואר אלקטרוני. אבל, לפעמים לא ניתן ליצור אחד. לדוגמה, כאשר אתה מטייל ואין לך גישה למחשב או לסמארטפון.

GetMail הוא אתר חדש המאפשר לך לקבל מייל זמני מבלי ליצור חשבון מייל. כל מה שאתה צריך זה שמך וסיסמה שתהיה בתוקף למשך 24 שעות. עם GetMail אתה יכול לשלוח גם מיילים, פשוט הזן את כתובת הנמען וההודעה שלך בטופס באתר האינטרנט שלו ולחץ על שלח!