קסדה לאופניים – שמירה על ראש טוב

מהי קסדה והחשיבות שלה ?

קסדות מגיעות בצורות ובגדלים שונים בהתאם לפעילות שבה הן משמשות. לדוגמה, רוכב אופניים ישתמש בקסדה לאופניים ואילו גולש סקייטבורד ישתמש בקסדה מסוג אחר. 

קסדה היא כיסוי מגן המכסה את הראש. חובשים אותה במהלך ספורט, עבודה ופעילויות אחרות כדי למנוע התרחשות של פציעה. קסדה מורכבת מחומר חזק כמו פוליסטירן, פוליקרבונט או פלסטיק. 

קסדות הן חלק הכרחי ברכיבה על אופניים. הם נועדו להגן על הראש מפני פציעה במקרה של התרסקות או נפילה. זהו פריט שיעזור לנו לשמור על חייהם של ילדנו ולמנוע פגיעה מוחית קשה, שתהיה לה השפעה בטווח הארוך.

 

קסדה לאופנוע

3 סוגים של קסדות לאופניים:

יש כמה סוגי קסדות לאופניים, במגוון צבעים, גדלים ודגמים. הגודל כן קובע – חשוב לבחור נכון את הקסדה ולהתאים אותה לראש שלך או של הילד שלך, כדי לשמור על רמת בטיחות מקסימלית.

1. קסדת פנים מלאות – קסדות אופניים שמכסות את כל הראש ויש להן רצועת סנטר כדי להבטיח שהן לא יעופו במהלך הפגיעה.  

2. קסדות חצי פנים –  קסדות אופניים שמכסות רק את הפנים ויש ריפוד סביב הרקות, אבל לא על המצח.

3. קסדות פנים פתוחות – קסדות אופניים עם פנים פתוחות אינן מציעות הגנה על הראש או הפנים, אבל הן טובות למי שלא אוהב לחבוש שום דבר על הראש.

איזו סוג קסדה לאופניים צריך לחבוש ?

 אין קסדה נכונה או לא נכונה לחבוש ברכיבה על אופניים, הכל תלוי במה שנוח ומתאים לך ובאילו סוג אופניים אתה רוכב. חבישת קסדה היא הדרך היחידה לשמור על בטיחות הראש בזמן רכיבה על אופניים. יש לחבוש את הקסדה על הראש ולהשתמש ברצועות, כך שתספק הגנה מפני פגיעה בראש ובפנים.

חבישת קסדת אופניים יכולה להציל את חייך במקרה של תאונה. זה יכול להגן עליך מפני פציעות מוח חמורות, שעלולות להוביל למוות או לנכות קבועה. יש לחבוש את הקסדה על הראש, כך שתספק הגנה מפני פגיעה בראש ובפנים. קסדות אופניים נועדו לספק הגנה לראש ולמוח במקרה של התרסקות. חבישת קסדות אופניים הן בגדר חובה לרוכבי אופניים במדינות רבות.

קסדת אופניים היא אביזר בטיחות חשוב שיכול להציל את חייכם. הדבר החשוב ביותר בקסדת אופניים הוא שהיא מתאימה היטב, מכסה לפחות חצי מהראש, ואין לה חורים או קרעים. זו צריכה להיות גם קסדת אופניים שאושרה על ידי הנציבות לבטיחות מוצרי צריכה [CPSC].

5 מותגי קסדות האופניים המומלצים לשנת 2022

קסדות אופניים הן חלק חיוני מבטיחות הרכיבה. אם אתה הולך לקנות קסדה אז חשוב לדעת אילו מותגים מציעים את ההגנה הטובה ביותר.

קסדות אופניים הן ציוד בטיחות חיוני לכל מי שרוכב על אופניים. הם נועדו להגן על הראש מפני פגיעות של כל נפילה או התנגשות. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בקניית קסדת אופניים, הוא שהיא מתאימה לך בצורה הנכונה ונוחה ללבישה. זה לא צריך להיות רפוי מדי או הדוק מדי על הראש שלך, אבל צריך להיות צמוד מספיק כדי שהוא לא יזוז בזמן שאתה רוכב.

מותגי קסדות האופניים הטובים ביותר:

– פעמון

– ג'ירו

POC

– מתמחה

קסדות אופניים תוכננו כדי להגן על הראש והפנים שלך במקרה של תאונה. הם מספקים אפקט ריפוד כאשר אתה נופל מהאופניים שלך או מכה משהו חזק בראש. עם זאת, חשוב שתבחרו באחת שמתאימה לאורח החיים שלכם, שכן לא כל הקסדות יעבדו עבור כל רוכב.

קסדת אופניים היא כיסוי ראש מגן לרוכבי אופניים, אופנועים וכלי רכב אחרים. הסוג הנפוץ ביותר של קסדות אופניים הן מעטפת פלסטיק קשיחה מפוליקרבונט עם ציפוי קצף.

אל תקלו ראש לגבי חייכם וחיי היקרים לכם.