קורס טכנאים למקצוע מבוקש

קורס טכנאים למקצוע מבוקש

אם אתם מחפשים את המקום שלכם במסע הקריירה ואתם לא יודעים מהי הדרך הנכונה להיכנס לעולם הטכנולוגיה הרחב – יש מקום אחד שמחכה רק לכם. אם אתם מוכנים להצטרף לתעשיית הטכנולוגיה, רוב הסיכויים שתעשיית הטכנולוגיה מוכנה גם עבורכם.

מאיפה מתחילים?

אחד המקומות המומלצים ביותר לנקודת ההתחלה בדרך למקצוע טכני הוא המינהל הטכני. המינהל הטכני הוא בית ספר להכשרה טכנית והוא מציע עבורכם מגוון רחב מאוד של קורסים שיתאימו לכל אחד שמעוניין לעשות את הצעד הראשון בדרך לקריירה מסודרת. המרצים במקום נחשבים למקצועיים מאוד, בעלי ניסיון רב בעבודה שעוסקים בה עד היום. יחד הם חיברו עבורכם את תוכנית הלימודים הרלוונטית ביותר לשוק העבודה כיום, כל זאת כדי לעזור לכם להיכנס לשוק העבודה בצורה החלקה ביותר. במהלך הקורסים הסטודנטים ייחשפו למצבים שעלולים לקרות במהלך שגרת עבודה, כמו תקלות, איתור בעיות, עבודה בשגרה וכל דבר שיכין אתכם לעבודה האמיתית.
בגלל שהמקום נחשב למשפחתי ונוח, השיעורים מתבצעים בקבוצות קטנות שיספקו לכל סטודנט יחס אישי ומקצועי שבהחלט יעזרו בהתקדמות אל עבר המטרה. לכל סטודנט שצריך עזרה נוספת ניתן להשתמש בשירותי התגבור שמגיעים לכל סטודנט ללא כל תוספת תשלום. בסוף הקורס כשלכל סטודנט יהיו הכלים להתחיל בעבודה האמיתית, הצוות המסור והמקצועי יעזור לכם להשתלב בקלות בשוק העבודה במקומות הנחשקים ביותר.

איזה קורסים ניתן ללמוד?

יש כל כך הרבה קורסים שונים שניתן להצטרף אליהם עוד היום. אבל נספר לכם היום על כמה ספציפיים שיכולים לעניין אתכם.
קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים יקנה לכם את היכולת וההכשרה לטפל ולתקן מוצרי חשמל ביתיים ממגוון סוגים, ממכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות ועוד. היכולת מאפשרת לפתוח עסק עצמאי או להיכנס לעבוד בחברה מתאימה, מה שיתן לכם יתרון בשוק העבודה.


אז אם אתם מתעניינים בתכנים שילמדו במהלך הקורס, בואו ונעבור עליהם: תחילה, תלמדו את כל מושגי היסוד שקשורים לרשתות התקשורת. לאחר מכן תעברו לניהול רשתות אנטרפרייז ותלמדו על סוגי הרשתות הקיימות. תעברו על כל ציוד הרשת, ביניהם נתב, רכזת ועוד, תעברו בחלק המעשי התקנה אמיתית של רשתות תקשורת, הגדרת מחשבים ועוד. יש עוד המון תכנים שתעברו במהלך הקורס, אותם תוכלו לראות באתר של המינהל הטכני.

קורס נוסף הוא קורס טכנאי סלולר, הנחשב לאחד הקורסים הטובים בארץ. אם אתם אוהבים להתעסק בכל הקשור לגאדג'טים ולמכשירים סלולריים – זה בדיוק בשבילכם. אם עוד מהילדות אתם אוהבים לפרק טלפונים, אז למה שלא תהפכו את התחביב למקצוע? בסופו של דבר תוכלו להשתלב ולעבוד בחברות המוכרות ביותר כמו פרטנר, סלקום, פלאפון ועוד – כולם ירצו שתעבדו איתם. בסוף הקורס תוכלו לתקן כל תקלה קטנה או גדולה הקשורה לסלולרי ולעזור למגוון רחב של לקוחות. אז מה לומדים במהלך הקורס? כמובן שתחילה תעברו על היסודות של החשמל והאלקטרוניקה כי בלעדיהם לא ניתן להתחיל. לאחר מכן תעברו ללמוד על מגוון רשתות סלולריות ורשת UMTS שתומכת במכשירים מדור 4. תתנסו בפירוק של מכשירים שונים ובהרכבתם, ביניהם סמארטפונים, סליידרים, מכשירי פולדר ועוד. תלמדו על מערכות ההפעלה המוכרות של IOS ושל Android ותלמדו את כל הקשור למתן שירות ללקוחות שצריכים בדיוק אתכם. בסוף הקורס תעברו הכנה לקראת ראיון עבודה שיעזרו לכם להתקבל למקומות הטובים ביותר – כל זאת יחד עם תעודה נחשבת בידכם.

המינהל הטכני כאן בשבילכם

אם הגעתם עד לפה ונראה לכם שמקצוע טכני זה משהו שיכול לעניין אתכם, כנסו עוד היום לאתר, צפו במגוון הקורסים הקיימים, החל מקורס תוכניתן, קורס מנעולן, קורס טכנאי מחשבים ועוד המון דברים מעניינים שיתאימו לכל אחד. צרו קשר עם המינהל הטכני דרך הווטסאפ או בטופס המצורף באתר, ותוכלו להצטרף למסלול שכולו מקצועיות, תנאים מצוינים ותעודה נחשבת שתעזור לכם להתקבל למקומות העבודה הנחשקים ביותר עליהם תמיד חלמתם. למינהל הטכני יש שני סניפים, האחד בכפר סבא והשני בראשון לציון – הגיעו למקום שנוח לכם ותתחילו ללמוד לקראת ההצלחה שלכם.