פארק אפטלינג בהולנד – כל מה שצריך לדעת

הקדמה: מהו פארק אפטלינג ולמה הוא מפורסם?

פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים קטן בהולנד. יש בו מגוון רכיבות ואטרקציות שנועדו להיות מפחידים ומרגשים.

האטרקציה העיקרית של הפארק היא טירת הרדוף, שתוכננה על ידי אנטון פייק. זה היה הנושא של סרטים ותכניות טלוויזיה רבות כמו The Exorcist.

הפארק נפתח ב-1952 על ידי אנטון פייק, שתכנן בעבר פארקי שעשועים עבור אולפני דיסני ויוניברסל. הוא רצה ליצור פארק שעשועים שיהיה שונה מכל האחרים – כזה שיהיה מפחיד באמת.

פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים בהולנד. הוא נפתח בשנת 1952 ומהווה אטרקציה תיירותית מרכזית כבר עשרות שנים.
עבור מידע בתחום של פארק אפטלינג בהולנד עליך להעיף מבט ב- efteling.co.il

האטרקציה המפורסמת ביותר של פארק אפטלינג היא ה-Moth, רכבת הרים מעץ העומדת כאחת העתיקות בעולם. העש נבנה בשנת 1923 ושופץ בשנת 1996. גובהו הוא 34 מטר ומגיע למהירויות של עד 60 קילומטרים לשעה.

בפארק יש גם מסעדה, חנויות, משחקים, הופעות מוזיקה חיה ועוד.

הוא מארח למעלה ממיליון מבקרים מדי שנה כאשר כ-400,000 הם זרים מכל רחבי העולם.

הקדמה: מהו פארק האפטלינג?

פארק הפטלינג הוא אזור מוגן בהולנד שהוקם במטרה לשמר ולשקם את בתי הגידול הטבעיים של מינים רבים בסכנת הכחדה.

ממשלת הולנד השקיעה בפארק הזה מכיוון שהם מודעים לכמה חשוב לשמר ולהגן על הטבע.

פארק הפטלינג זכה להצלחה מכיוון שהוא אחד הפארקים הפופולריים ביותר בהולנד וגם כי הוא משך אליו הרבה תיירים מכל רחבי אירופה.

פארק הפטלינג הוא פארק שעשועים בהולנד. הוא ממוקם בעיר Kaatsheuvel ליד הגבול הבלגי.

הפארק נפתח במקור ב-10 ביוני 1963 כאפטלינג, אך שמו שונה לפארק הפטלינג לאחר שהחברה שינתה את שמה מ"אפטלינג" ל"האפטלינג הולנד" ב-18 באוקטובר 2018.

הפארק כולל מגוון אטרקציות, כולל רכבות הרים וטיולי ריגוש אחרים, טיולי מים ומופעים. הוא כולל גם ארקייד שעשועים, תיאטרון ופארק ספארי עם חיות מאפריקה ואסיה.

איך מגיעים לפארק אפטלינג ומה צריך לדעת?

פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים בהולנד. יש לו הרבה מה להציע לאנשים בכל הגילאים.

יש הרבה דברים לעשות בפארק אפטלינג, וזה מקום נהדר לבלות בו את היום עם המשפחה והחברים.

בפארק אפטלינג יש שפע של אטרקציות, כולל טיולי מים, רכבות הרים ועוד.

הפארק מציע גם מופעים והופעות שיהפכו את היום שלכם למהנה עוד יותר!

אפטלינג הוא פארק שעשועים בהולנד. זהו ביתם של אטרקציות רבות המעוצבות עם נושאים והגדרות שונות. הפארק פועל מאז 1952 ומושך אליו יותר מ-3 מיליון מבקרים מדי שנה.

כדי להגיע לאפטלינג, אתה יכול לקחת אוטובוס, רכבת או רכב. תחנת הרכבת הקרובה ביותר נקראת "אפטלינג", הממוקמת במרחק של 2 קילומטרים מפארק השעשועים. אתה יכול גם לקחת מונית מערים סמוכות כמו דן בוש או ניימיגן.

אם אתה נוהג במכונית שלך, אתה צריך להצטייד בכרטיס חניה של אפטלינג לרכב שלך וקיימים מספר סוגים של כרטיסים לרכישה בהתאם לצרכים שלך – כרטיס ליום אחד, כרטיס לשלושה ימים ו

מה כדאי להביא איתך?

פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים בהולנד אשר מלא באטרקציות ורכיבות מדהימות. הוא קיים כבר יותר מ-50 שנה ונבחר לאחד מפארקי השעשועים הטובים באירופה. יש הרבה דברים לעשות בפארק, אבל לפני שאתה הולך, ודא שיש לך את הפריטים הבאים:

– מפה של הפארק

– מזומן עבור מזון ומשקאות

– כובע או קרם הגנה, תלוי במזג האוויר

כיעד תיירותי, פארק אפטלינג הוא ביקור חובה למי שאוהב פארקי שעשועים. הפארק ממוקם בפאתי הולנד. זה מקום נהדר לבלות את היום שלך עם המשפחה והחברים שלך.

מה כדאי להביא איתך?

הביאו קרם הגנה, משקפי שמש, כובע ובקבוק מים – וגם מטריה אם יורד גשם. אם אתם מתכוונים להיות שם יותר מיום אחד, ארזו בגדים שמתאימים לכל תנאי מזג האוויר. אולי תרצו גם להביא כמה חטיפים או ארוחת צהריים כדי להימנע מאוכל במחיר מופקע בפארק.