נווה פריצקי למען החתולים

 

נווה פריצקי היא סופרת עצמאית, שאינה בעלת חתולים. אבל היא כן אוהבת את צליל הקול המגרגר שלהם. מאוד. הצליל מביא לה שלווה ורוגע, וגורם לה להרגיש טוב עם העולם. מסיבה זו היא לקחה על עצמה לכתוב על כל מה שקשור לחתולים כדי לחלוק את התשוקה שלה עם אחרים שעשויים להיות משוגעים על חתולים כמוה. 

 

נווה פריצקי גדלה בעיר ניו יורק, וכיום מתגוררת שם עם בעלה ושוכרת מהשכנים שני חתולים. ספרה הראשון, to be a cat, ראה אור בהוצאת HarperTeen בשנת 2011. היא גם מחברת ספר התמונות I Love You Kitty – ספר תמונות שמלמד ילדים צעירים לאהוב חתולים כבר מגילאי 3 שנים ומעלה.

נווה פריצקי אמנם גדלה בניו יורק, אבל התשוקה שלה היא לטייל. היא בלוגרית טיולים המשתפת פעולה עם המלונות ואתרי הנופש המפוארים ביותר בעולם כדי ליצור תוכן לערוצים המקוונים שלהם. היא מומחית מוכרת בינלאומית בנסיעות ואורח חיים יוקרתי, שהוצגה ב-Allure, Details ו-New York Times. היא גם השתתפה בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל "מי הזיז את החתול שלי" ו"מי רוצה להיות נמר?" שעשועון חתולי חדשני ונושך מבית ה BBC.

נווה פריצקי היא תופעה של פעם בדור. הזמרת הישראלית הצעירה זכתה להכרה בינלאומית בזכות כישרונותיה הווקאליים והיא הרשימה קהל בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק שבה לשמוע אותה שרה במחזמר המקומי הנודד "נווה פריצקי של פעם בחיים".