מסלול נינג'ה במרחק קפיצה

מסלול נינג'ה בחצר האחורית

ספורט הנינג'ה נכנס לחיינו לפני כמה שנים ומאז הוא עולה במודעות של כולנו ותופס תאוצה, גם בקרב הילדים. יש כאלה שמתאמנים במקומות הייעודיים לכך – מכון כושר או מתחמים מיוחדים, ויש כאלה שיעדיפו להתאמן בזמן שלהם וללא כל לחץ אחר. לכן, נוכל לראות התעניינות רבה בבניית מסלול נינג'ה בחצר הבית.

החסרונות של זה – השקעה של זמן וכסף. יש כאלה שיראו בבניית מסלול הנינג'ה הביתי כהשקעה לטווח הארוך, ויעדיפו את כל הדרוש לכך; יש שיבחרו לבנות בעצמם את מסלול הנינג'ה ויש שיבחרו להביא איש מקצוע לבניית מסלול נינג'ה.

מה צריך לבניית מסלול נינג'ה ביתי ?

בניית מסלול נינג'ה ביתי היא הרבה יותר קלה ממה שחשבת- אם עושים זאת נכון ושומרים על כללי בסיס. מתקני המסלול ניתנים לרכישה בנפרד וניתנים להרכבה. אנו רק נתכנן ונרכיב את המסלול.  

בבניית מסלול נינג'ה ביתי חשוב להפקיד על התקנה נכונה, חזקה ובטיחותית של המתקנים, על פי ההוראות שהגיעו עם המתקן.

בבחירת המתקן, צריך לקחת חשבון 2 דברים חשובים :

1. חישובי תקציב

2. מקום בגינה

אחרי שהבנו את העיקר, יאללה, לעבודה !

טיפים לבניית מסלול נינג'ה

ריכזנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות את מסלול הנינג'ה שלכם :

בניית מסלול נינג'ה

1) כלי עבודה : נציין כי מדובר ברשימה מייצגת, שמתאימה ברוב המקרים.

1.     מברגה

2.     מקדחה

3.     ברגים

4.     דיבלים

5.     כלי לערבוב בטון

6.     משקפי מגן

7.     מברשת צבע

לא תמיד נשתמש בכל הכלים, למשל : אם אנו בונים מסלול מכשולים שמבוסס על חבל חזק, אין צורך בכלי לערבוב בטון, אלא רק את המקומות שצריך לקבע את החבל.

שוב, חשוב מאוד להקפיד על הוראות ההתקנה והעבודה בבניית מסלול נינג'ה, מאחר ואי עמידה באמור, יכול לגרום לפציעה בלתי הפיכה, ואף מוות. לכן, ההמלצה היא לשכור שירותים של אנשי מקצוע.

2) חומרים נפוצים בשימוש : בבניית מסלול נינג'ה, נמצא את עצמנו משתמשים בחומרים שיכולים להשתנות בהתאם למסלול הנינג'ה, מאחר ויש כל סוגי מתקנים שונים.

בבניית מסלול נינג'ה שכולל מכשולים שונים, כגון קיר טיפוס, נצטרך להשתמש בעץ ובאבני אחיזה. זאת לעומת, בניית מסלול נינג'ה ביתי פשוט עם חבל תליה, לא יצריך כמעט חומרים.

בשורה התחתונה, חשובה מאוד לבחור נכון את החומרים המתאימים לכם לבניית מסלול נינג'ה ביתי.

3) עלות ההרכבה – עלות הבנייה של מסלול נינג'ה יחסית זולה. טווח המחירים נע בין 450 ₪ ל-652 ₪ וזאת כאשר, איש מקצוע מבצע את ההרכבה של המסלול. לעלות זו, יש להוסיף גם את עלויות החומרים או האלמנטים שבחרנו לבניית מסלול הנינג'ה. איכות גבוהה של חומרי הגלם, גודל המסלול, בחירת אלמנטים נוספים ועוד, יעלו את עלות ההרכבה.

 

חשוב לקחת בחשבון בבניית מסלול הנינג'ה, שאנו רוצים שזו תהיה השקעה לאורך זמן, כלומר כאלו שיחזיקו מעמד בחצר וגם החשיפה לפגעי מזג האוויר [ סופות גשמים, שמש חזקה ועוד] וגם בטיחותית.