מה יש לעשות במדריד בפעם השניה?

הקדמה: מדוע כדאי לבקר במדריד פעמיים, מדוע כדאי לבלות בעיר פחות מ-24 שעות ולמה לצפות בביקור בפעם השנייה

מדריד היא עיר שכדאי לבקר בה לא פעם אחת, אלא פעמיים. בפעם הראשונה כדאי לבלות בעיר פחות מ-24 שעות ולהכניס כמה שיותר. בפעם השנייה, כדאי לבלות יותר מ-24 שעות בעיר ולחקור את כל פניני החן הנסתרות שיש לה להציע.

כאשר מבקרים במדריד בפעם הראשונה, כדאי לראות כמה שיותר מהעיר תוך פרק זמן קצר של פחות מ-24 שעות. תוכלו לכסות את רוב האטרקציות המרכזיות של מדריד.

בפעם השנייה, כשתבקרו שוב במדריד, תוכלו לחקור את כל הפנינים הנסתרות שיש לה להציע. תוכלו לראות עוד מוזיאונים וגלריות שאינן ברדאר של רוב האנשים.

מדריד היא אחת הערים היפות באירופה ושווה לבקר בה. לעיר יש הרבה מה להציע וזה לא כל כך קשה לחקור.

מומלץ לבלות פחות מ-24 שעות במדריד, כי זה יכול להיות מתיש. אם אינך בטוח כיצד לתכנן את הביקור שלך, המדריך הזה יעזור לך עם כמה המלצות על מה לעשות, איפה לאכול ומה לראות.

1) מה עלי לראות?

2) איפה כדאי לאכול?

3) מה עלי לעשות?

הקדמה: מהי בירת ספרד וכיצד היא הפכה לאחת הערים העשירות באירופה?

מדריד היא הבירה והעיר הגדולה ביותר בספרד. זוהי עיר גלובלית ומרכז כלכלי מרכזי. למדריד מערכת תחבורה ציבורית נרחבת, כולל קו המטרו הארוך בעולם.

מדריד הייתה אחת הערים העשירות באירופה במשך מאות שנים. זה היה מרכז הכוח האימפריאלי הספרדי במהלך רוב ההיסטוריה של המדינה, והמורשת התרבותית שלה משקפת את ההיסטוריה העשירה הזו. במדריד יש גם מוזיאונים לאמנות עכשווית וגם קתדרלות מימי הביניים, מה שהופך אותה למקום נהדר לבקר בו עבור כל מיני מטיילים.

מדריד נוסדה בסוף המאה ה-8 על ידי המורים, שכינו אותה מדינה א-זהרה.

בשנת 1492 כבשו המלכים הקתולים את העיר מידי שליטיה המורים והקימו את מדריד כבירת ספרד.

זוהי מטרופולין הומה עם אוכלוסייה של כ-3.2 מיליון איש, והיא אחת הערים העשירות באירופה.

העיר היא גם ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של ספרד כולל פוארטה דל סול, פלאזה מאיור והארמון המלכותי של מדריד

היכן להישאר בטיול השני שלך

כדי להפיק את המרב מהטיול השני שלך למדריד, כדאי לנסות ללון במקום אחר מהטיול הראשון שלך. לדוגמה, אם התארחתם במרכז העיר בפעם הראשונה, נסה להישאר ליד שדה התעופה בפעם השנייה. זה יאפשר לכם לחקור יותר מדריד ולחוות דברים שונים.

הייתי ממליץ להישאר במלון פאלאס. זהו מלון חמישה כוכבים ונמצא במיקום מרכזי. אתה יכול ללכת ברבים מאתרי התיירות המרכזיים במדריד.

מה לאכול בטיול השני שלך

אנו ממליצים לנסות את המקומות הבאים:

-גראן קפה דה גיחון

-טברנה לה בולה

-La Botica de los Perfumes
למידע נוסף על לאן אפשר לטוס נא לגלוש לאתר travelers.co.il

-קאסה לוסיו

אם אתם מגיעים למדריד בפעם השנייה, אולי תרצו לנסות מסעדות ואוכל חדשים. להלן רשימה של מסעדות שאני ממליץ עליהן לטיול השני שלך למדריד.

1. La Tasca de Tapas: מסעדה זו ממוקמת ב-Calle de la Cava Baja, 8 במדריד. הוא מציע מגוון נרחב של טאפאס ספרדי מסורתי עם טוויסט מודרני ויש לו גם מבחר גדול של יינות.

2. La Taberna del Alabardero: מסעדה זו ממוקמת בפלאזה מאיור, 2 במדריד ומציעה מטבח ספרדי עם השפעות בינלאומיות כולל מנות פירות ים וקינוחים כמו קרם קטלאנית או סופלה שוקולד.

3. Casa Botin: מסעדה זו ממוקמת בפלאזה דה לה וילה, 1 במדריד