מהי פינקי טבעת?

הקדמה: למה האצבע הזרת שלך חשובה

האצבע הזרת היא האצבע הקטנה ביותר ביד שלך, וזו הסיבה שהיא נקראת לעתים קרובות האצבע ה"זרת". תפקידו של הזרת בלחיצת יד נתון במחלוקת במשך מאות שנים. יש הטוענים שיש להשתמש בו כמייצב בעוד אחרים טוענים שיש להשתמש בו כדי לחזק את לחיצת היד.

מקורו של הביטוי "קללה זרת" נתון לוויכוח במשך עשרות שנים. יש אומרים שזה בא מהביטוי "לחצות את לבי ומקווה למות", בעוד שאחרים מאמינים שזה בא ממסורת אנגלית ישנה שבה אנשים היו משתמשים בזרת שלהם כדי לחתום על הבטחה או חוזה.

טבעת זרת היא טבעת הנענדת על הזרת של היד. הוא משמש לעתים קרובות כאביזר אופנה.

האצבע הזרת, המכונה גם האצבע הרביעית, עוברת מהיד לפרק כף היד והיא קצרה יותר מכל שאר האצבעות. לטבעת הזרת אין משמעות ספציפית אבל היא יכולה לשמש כאביזר אופנתי כמו טבעות על אצבעות אחרות.

טבעות פינקי לנשים – רעיון למתנה לחברת הגברת שלך

טבעת זרת היא טבעת שעונדת על הזרת של היד. לטבעת הזרת לנשים יש היסטוריה ארוכה, החל מימי מצרים העתיקה. מאמינים כי טבעות זרת לנשים הוצגו לראשונה על מנת להגן על ידיהן מפני פציעה בזמן עבודה בשדות ובמטבחים.
על מנת לקרוא עוד מידע אודות מהי פינקי טבעת? עליך לגלוש לאתר herman-jewelry.co.il

ככל שחלף הזמן, הטרנד של לענוד טבעת זרת הפך לפופולרי יותר בקרב נשים בעלות מעמד חברתי גבוה יותר. הם לבשו אותם כסמלים של עושר וכוח. מאז, היא שימשה כלהקת אירוסין או חתונה עבור זוגות רבים ברחבי העולם.

טבעת זרת היא טבעת קטנה שניתן לענוד על האצבע הזרת של היד. טבעות פינקי לנשים עונדות לעתים קרובות כאביזר לתכשיט משוכלל יותר.

הם עשויים בדרך כלל מזהב, כסף או פלטינה ועשויים להיות מעוטרים ביהלומים, אבני אודם, אזמרגד או אבני חן אחרות.

יש אנשים שלובשים אותם כאינדיקציה למצב המשפחתי שלהם.

מה המשמעות של טבעות פינקי היום?

טבעת זרת היא טבעת הנענדת על הזרת של היד. זה שימש במקור כדי לציין שהאדם שלובש אותו היה נשוי. כיום, הוא נלבש בעיקר כדי לסמן את השתייכותו של מישהו לקבוצה חברתית מסוימת או תת-תרבות מסוימת.

השימוש המתועד הראשון בטבעת זרת היה ברומא העתיקה, שם הם שימשו את הפטריציים כאינדיקציה לדרגתם ולמעמדם. הוא הפך פופולרי בקרב בני המלוכה ואצולה במערב אירופה במהלך המאה ה-16, ורק בסביבות 1837 הם הפכו פופולריים גם בקרב גברים אמריקאים.

טבעת זרת היא סוג של טבעת הנענדת על האצבע הזרת. צוין להראות את מצבו החברתי של אדם ואת מצבו המשפחתי.

המשמעות הפופולרית ביותר של טבעת זרת כיום היא לסמן את מצב הנישואין של האדם. האישה תלבש אותו על יד שמאל, ואילו הגבר ילבש אותו על ידו הימנית. אם יש שתי טבעות, אז הן מסמלות שהזוג נשוי וכבר זמן מה.