לשחק גיימינג ברמה שלא הכרת

מבט קצר על מגמות תעשיית המשחקים

גיימינג הוא תעשייה של מיליארדי דולרים עם קצב צמיחה קבוע.

בשנת 2018, תעשיית המשחקים ראתה כמה טרנדים מרכזיים שכדאי לבדוק. המגמה הראשונה היא עליית המשחקים לנייד ורכישות בתוך האפליקציה. משחקים ניידים קיימים כבר שנים והם הפכו פופולריים יותר עם הזמן. בשנת 2018, הם עלו על משחקי המחשב כפלטפורמה הפופולרית ביותר לגיימרים לשחק בה. נוסף על כך, גם רכישות בתוך האפליקציה גדלו בהתמדה עם הכנסות שהגיעו ל-36 מיליארד דולר ב-2017 בלבד.

המגמה השנייה היא הגידול של תחרויות eSports ופלטפורמות סטרימינג כמו Twitch ו-YouTube Gaming. הפלטפורמות הללו מושכות יותר צופים מאשר ענפי ספורט מסורתיים כמו כדורגל או בייסבול, מה שמעיד על כך שהמשחקים השתלטו על סיקור התקשורת המיינסטרים בשנים האחרונות. תעשיית המשחקים צומחת בקצב אקספוננציאלי וצפוי לצמוח עוד יותר בשנים הקרובות.

שיפור חווית המשחק

חווית המשחק היא חלק בלתי נפרד. צריך טלוויזיה גדולה עם איכות טובה או מסך מחשב שיגרום לך להרגיש כאילו אתה חלק מהמשחק. כסא דרגון לגיימינג יעצים את החוויה שלך, כי נוחות זה חלק מהמשחק.

כסא דרגון

אחרי שהבנו מהי חווית משחק טובה, דמיין את התמונה הבאה :  יצאה קפסולה חדשה של המשחק האהוב עליך בתזמון מושלם – סוף השבוע ואתה כבר לא יכול להתאפק להגיע הביתה ולשחק בה. סוף סוף הרגע הזה שאתה נכנס הביתה, יושב על כסא דרגון שמרגיש כמו מושב במחלקת עסקים, אוזניות על האוזניים ו… let the game begin !

 

3 דרכים עיקריות לבנות זהות מקוונת בגיימינג:

1) משחקים הם פעילות חברתית, אז אתה אמור להיות מסוגל לדבר על זה בקלות.

2) אתה אמור להיות מסוגל ללמוד על משחקים חדשים ועל המכניקה שלהם במהירות.

3) אתה צריך תמיד להיות בעל גישה חיובית כאשר אתה משחק משחקים.

תעשיית המשחקים היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. ההערכה היא שעד 2020, תעשיית המשחקים תהיה שווה 180 מיליארד דולר. כיום, משחקים מקוונים הם חלק מחיי היומיום שלנו ולרוב האנשים יש זהות מקוונת בעולם הזה.

חשוב לגיימרים ליצור זהות משלהם בעולם המשחקים. הם צריכים לעשות זאת על ידי לא רק לשחק משחקים, אלא גם על ידי התרועעות חברתית עם גיימרים אחרים ובניית מערכות יחסים איתם.

חלק בלתי נפרד מהשיחות של הגיימרים, הוא לא רק על קפסולות, אלא גם על אביזרים נלווים, כמו כסא דרגון. הרי שהוא חלק משמעותי, שמעצים את חווית המשחק. לכן, כסא דרגון הוא הכסא המומלץ לגיימרים, שידועים כיושבים שעות על גבי שעות מול מסך המחשב או הטלוויזיה. כסא הדרגון נותן תמיכה מלאה לגב ולצוואר. אם לא נדאג לבריאות שלנו, חווית המשחק שלנו תיפגע.

כסא הדרגון הוא מעין התאמה אישית של כסא במיוחד בשבילך. ניתן לרכוש אותו בכל חנות גיימינג והוא מגיע במגוון צבעים.