למה מומלץ לטוס לברלין?

5 הסיבות המובילות מדוע ברלין היא הבחירה המובילה עבור גולים

ברלין היא עיר שצומחת כל הזמן, ממציאה את עצמה מחדש ומושכת אנשים חדשים. היא הייתה בירת גרמניה מאז 1990 והיא פורחת בשנים האחרונות עם זרם של גולים מכל רחבי העולם.

5 הסיבות המובילות לכך שברלין היא הבחירה המובילה עבור גולים הן:

– אוכלוסיית העיר המגוונת

– יוקר המחיה הנמוך

– סצנת חיי הלילה התוססת

– ההיסטוריה והתרבות העשירה שניתן לחוות במוזיאונים הרבים, הגלריות, התיאטראות ומוסדות התרבות האחרים של ברלין

– השטחים הירוקים העצומים של ברלין

ברלין היא עיר של גולים. זה מושך אליו זרים כבר עשרות שנים, עם מספר המהגרים הגבוה ביותר בגרמניה.

הסיבות שבגללן אנשים עוברים לברלין הן מגוונות, אבל העיר תמיד הייתה מוקד משיכה לאמנים ויוצרים. זהו מטרופולין מודרני עם אווירה אלטרנטיבית ותרבות עם ראש פתוח שמסביר פנים לכל מיני אנשים. תושבי ברלין ידועים בידידותם ובאירוחם.

ברלין מציעה שילוב ייחודי של היסטוריה ותרבות, וזה מה שהופך אותה לאטרקטיבית כל כך עבור גולים מכל רחבי העולם. העיר מלאה במוזיאונים, גלריות, תיאטראות, מועדוני לילה ומסעדות – תמיד יש מה לעשות! גם תושבי ברלין נהנים מהחוץ: הם אוהבים לרכוב על אופניים ברחבי העיר או לצאת לטיולים ביערות או אגמים סמוכים במהלך סופי השבוע.

לא מדובר רק בחיי לילה: גם בברלין יש המון פארקים!

ערכנו רשימה

הקדמה: מה הופך את ברלין לעיר מרגשת?

ברלין היא עיר של ניגודים. מצד אחד, מדובר במטרופולין תוסס עם הרבה מה להציע מבחינת תרבות, בידור וחיי לילה. מצד שני, זה גם ביתם של מרחבים ירוקים ויערות רבים שנותנים לכם הזדמנות לברוח מהמולת העיר.

ברלין היא עיר מרגשת עם כל כך הרבה מה להציע. אתה יכול לחוות את המורשת התרבותית שלו במוזיאונים כמו המוזיאון היהודי או לחקור את חיי הלילה שלו במועדונים כמו ברגהיין או ווטרגייט ברלין. יש גם שפע של פארקים שתוכלו ליהנות מהזמן בטבע.

ברלין היא עיר בגרמניה. יש בה 3.5 מיליון תושבים והיא העיר הגדולה ביותר בגרמניה. ברלין היא גם בירת המדינה ומארחת ארגונים בינלאומיים רבים, כולל האו"ם והאיחוד האירופי. ברלין היא עיר מרגשת כי יש בה הרבה מקומות מעניינים לראות ודברים לעשות, כמו גם ההיסטוריה שלה של עיר מחולקת במהלך המלחמה הקרה.

ברלין דורגה כאחת הערים הטובות ביותר באירופה עבור מגורים לפי דירוג המחייה של The Economist Intelligence Unit לשנת 2017, לצד שלוש ערים אחרות בגרמניה – מינכן (1), פרנקפורט (6) ודיסלדורף (7).

ברלין מציעה משהו לכולם – רשימת הפעילויות הטובה ביותר של היום

ברלין היא עיר שמציעה משהו לכל אחד. ברלין היא עיר מגוונת ומעניינת שיש בה שפע של אתרים היסטוריים, פארקים יפים ומסעדות ייחודיות.

ברלין מציעה משהו לכולם – רשימת הפעילויות הטובה ביותר של היום

האווירה הקוסמופוליטית בבירת גרמניה הופכת אותה ליעד אידיאלי לתיירים מכל העולם. לעיר יש המון מה להציע – ממוזיאונים לגלריות ועד ברים ומועדונים אופנתיים ועד בתי קפה מקסימים ועד שטחים ירוקים ועוד.

ברלין היא עיר שמציעה משהו לכל אחד. זהו יעד תיירותי, עם שפע של אטרקציות ופעילויות לחקור.
עבור עוד מידע בתחום של למה מומלץ לטוס לברלין? ואירלנד מומלץ להעיף מבט ב- ireland.co.il

ברלין היא בירת גרמניה והעיר הגדולה בגרמניה באוכלוסיה. ברלין זכתה בתואר "העיר הכי ראויה למגורים בעולם" ארבע פעמים בשבע השנים האחרונות (2011, 2012, 2014, 2016). איכות החיים בברלין גבוהה מאוד וזו בחירה מצוינת למי שמחפש לעבור לחו"ל.

השפה הגרמנית מדוברת על ידי 100% מהאנשים המתגוררים בברלין כך שקל להתמצא כזר. ישנן שפות רבות אחרות המדוברות כמו גם טורקית, ערבית, פולנית ורוסית.