כמה עולה לבנות חנות וירטואלית?

עם אפליקציות קניות וירטואליות ולקוחות, עובדי החנות הופכים לספקי שירותים שיכולים ליצור קשר עם לקוחות מקוונים ובחנות ולהרוויח עמלות עבור מכירות בכל ערוץ. בחנות שירות לקוחות, העובדים שלך כבר לא משרתים באופן פסיבי לקוחות מקוונים שמגיעים אליך אם הם זקוקים לעזרה, במקום זאת אתה וכוח המכירות שלך יכולים להשתמש בכלים של לקוחות כדי ליצור קשר עם קונים כשהם גולשים בחנות המקוונת שלך ומספקים את אותו שירות מותאם אישית לקוחות מצפים בחנות באמצעות צ'אט חי או שיחת וידאו.

הצרכים הספציפיים הבאים יעזרו לצמצם את רשימת פלטפורמות המסחר האלקטרוני שאתה צריך לשקול אם אתה מנהל עסק ממיקום פיזי ומחפש דרכים להגדיל את בסיס הלקוחות שלך או אם אתה רוצה להקים עסק קטן עם כיסוי גיאוגרפי בלתי מוגבל.

עלות בניית חנות אינטנרטית עם סליקה

עלות חנות מקוונת משתנה בהתאם למי שיוצר את הסגנון והעיצוב של האתר שלך. אין מחיר קבוע להקמת חנות אינטרנטית כי העלות משתנה מחברה לחברה, תלוי מה כל חברה צריכה. באופן כללי, חנויות מקוונות מסוימות עולות כמה מאות דולרים להקמתן, בעוד שאחרות יכולות לעלות עשרות אלפי או אפילו כמה מאות אלפי דולרים להקמתן.

אם כבר יש לך אתר אולי תצטרך להוסיף פונקציונליות מסחר אלקטרוני שתוסיף ערך לחנות המקוונת שלך, עבור חנויות גדולות במערכת Coi כנראה תצטרך לשדרג לחבילה גדולה יותר שעולה עשרות שקלים בחודש.

אם אתה רוצה לארח חנות מסחר אלקטרוני משלך העלות נעה בין    80 ש"ח ל-730 ש"ח לחודש מכיוון שהיא תלויה בכמות התנועה שהחנות שלך מקבלת, תכונות האתר שלך ושירותים אוטומטיים כמו גיבוי אתרים. אירוח עבור מערכת מסחר אלקטרוני מותאמת אישית יתחיל ככל הנראה בסביבות 600 ש"ח לחודש עבור שירות ותמיכה הגונים, אך סביר להניח שהוא לא יספק תאימות אמיתית ל-PCI (אבטחת כרטיסי אשראי).

כתבנו מדריך שימושי לאבטחת תשלומים במסחר אלקטרוני עם Coi כדי לעזור לך להבין מה עליך לדעת. הכרת העלות של בניית אתר מסחר אלקטרוני חשובה מכיוון שהיא תעזור לך לחשב את ההשקעה שתצטרך כדי ליישם רעיון עסקי חדש באינטרנט.

הדרך הטובה ביותר להעריך את עלות בניית אתר מסחר אלקטרוני היא להשוות בין פלטפורמות המסחר האלקטרוני השונות, הכלים, התוספות והתוספות שתזדקקו לה בהתאם לצרכי העסק שלכם. מכיוון שישנן מספר דרכים להקים חנות מקוונת, רוב המחשבונים המקוונים אינם מדויקים (לכן עדיף להימנע).

עלויות נוספות שצריך להכיר בבניית חנות וירטואלית

העלות בפועל של פתיחת חנות וירטואלית באופנה מסורתית עם מלאי זהה לפתיחת חנות דרופשיפינג אלא שאתה גם צריך להפריש מעט כסף עבור העלות הראשונית של הפריטים. ההבדל הגדול ביותר בעלות ההקמה בין סיטונאי לחנות פרטית הוא הרכישה הראשונית של המלאי.

מכיוון שאתה מציע מחירים תחרותיים בחנות וירטואלית שלך, עלויות המשלוח נתפסות בדרך כלל כעלות נוספת, וזו הסיבה העיקרית לכך שצרכן מחליט לבצע רכישה במקום זה או אחר. תמיד אפשר להשאיר את עלויות המשלוח ללקוח.

תן ללקוח להשתמש בטלפון לטובתך בשימוש עם Coi חנות וירטואלית אם הוא יגלה על המבצעים המיוחדים שלך בטלפון החכם שלו – יש סיכוי גבוה יותר שיקנה שם – ואתה לא יכול למנוע ממנו להשתמש בטלפונים ובטאבלטים בחנות שלך – זה יהרוס לך את העסק.

מאמר זה יעזור לך להבין את העלויות האמיתיות הקשורות לבניית החנות המקוונת שלך וכיצד להוזיל עלויות אלה מבלי להקריב את האיכות של מה שאתה עושה כבעל עסק, תצטרך לקבוע בפירוט את דרישות המימון שלך, עלויות התפעול החזויות והרווחים הצפויים.

מידע זה יאפשר לך לזהות מגמות ולאחר מכן להתאים את האתר והמוצרים שלך בהתאם. פלטפורמת אתר המסחר האלקטרוני של אנשי קשר קבועים היא בחינם וכשאתה מוכן לארח את החנות המקוונת שלך, בחר את התוכנית המתאימה ביותר לצרכי העסק שלך.