כמה טיפים לצביעת קירות

צבע לחיים שמחים יותר

צבע הוא הדרך הקלה והחסכונית ביותר לשנות את צבע החדר. זוהי גם דרך קלה לכסות כל פגמים בקיר, כגון סדקים או צבע מתקלף.

עלינו לזכור תמיד שלא ניתן לצבוע על צבע כהה עם צבע בהיר. עלינו להשתמש בפריימר, או כל חומר אחר, לפני שנתחיל לצבוע ; הזמן הטוב ביותר ביום לצבוע הוא כשלא חם מדי, אבל גם לא קר מדי ; חשוב שלא נשתמש במים על הקירות בעת צביעתם, כי זה יגרום לצבע להתקלף בפתיתים קטנים.

צביעת קירות היא דרך מצוינת להוסיף צבע ואישיות לכל חדר. זה יכול לשמש גם כדרך להסתיר פגמים בקיר, כגון סדקים או כתמים.

עם זאת, לא תמיד קל לדעת איך לצבוע קירות בצורה נכונה או אילו טכניקות יעבדו בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. מאמר זה מספק כמה טיפים כיצד ניתן לצבוע קירות מבלי לעשות טעויות או לבזבז זמן וכסף בתהליך.

1) חשוב מאוד להקפיד להכין הכל לפני צביעת הקירות שלכם כדי שלא תבזבזו זמן. לדוגמה, כסו רהיטים עם יריעות פלסטיק והעיפו כל דבר אחר מהחדר שעלול להיהרס על ידי נתזי צבע.

 2) השתמש בכלים ובחומרים מתאימים כדי להשיג תוצאות טובות יותר. למשל : כשנשתמש בשליכט צבעוני, צריך לבחור את הסוג הנכון, במיוחד אם אנו צבועים את החוץ של הבית, הרי שהשליכט צריך להיות עמיד למים.

מדוע כדאי לצבוע את הקירות שלך ?

צביעת הקירות שלך היא דרך מצוינת לשנות את המראה והתחושה של החדר. זה יכול גם להוסיף ערך לבית שלך. צביעת הקירות שלכם אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות, במאמר זה נספק כמה טיפים שכדאי לכם לעקוב אחריהם בעת צביעת הקירות שלכם כדי להפוך את התהליך לקל ומשביע יותר.

1) התחל תמיד עם משטח נקי. ודא שכבר הסרת כל רהיט או פריט אחר מהחדר לפני שתתחיל לצבוע. ניתן להשתמש בשואב כדי להסיר חלקיקי אבק ולכלוך מהרצפה, אך וודאו שהיא לא קרובה מדי למשטחי הצבע שכן היא עלולה לגרום לנזק או לכתמים.

2) השתמשו בסרט נייר על כל עיטור או תבנית, סביב דלתות וחלונות, לוחות בסיס, פינות ארונות ומגירות וכו', כדי שלא יתלכלכו בצבע בזמן צביעת הקירות.

3) יש למרוח שתי שכבות של פריימר לפני מריחת הצבע

שליכט צבעוני

כיצד לבחור את מברשת הצבע או הרולר המתאים לעבודה

מברשות צבע הן הסוג הנפוץ ביותר של מוליך צבע. הם הטובים ביותר עבור עבודות ציור פרטים או עבור החלת צבע על אזורים קטנים.

רולר הוא בחירה מצוינת עבור משטחים גדולים וחלקים. ניתן להשתמש בהם על הקירות והתקרה, אך ניתן להשתמש בהם גם על משטחים אחרים, כמו רהיטים או רצפות.

גלילי צבע הם דרך נוחה וחסכונית לכסות שטחים גדולים במהירות. עם זאת, הם דורשים מאמץ רב ויכולים להיות מבולגנים. מברשות צבע הרבה יותר טובות להגעה לנקודות צפופות ולעבודת פירוט אבל לוקחות יותר זמן. עדיף להשתמש בשני סוגי הכלים בעת צביעת הבית.

להכין את עצמך לתהליך

ראשית, יש לוודא שהחדר מאוורר היטב. מומלץ להשאיר את החלונות פתוחים לפחות 10 דקות לפני שמתחילים לצבוע.

שנית, לבשו בגדים שלא אכפת לכם שיתלכלכו. כסה את השיער שלך עם כובע פלסטיק או צעיף. לבשו גם כפפות והגנה על העיניים.

שלישית, כסו את כל הרהיטים והמכשירים ביריעות פלסטיק או עיתון כדי שלא יתלכלכו בצבע. מומלץ גם לכסות את הרצפה, כדי שלא תתלכלך.

רביעית, השתמש במטלית לחה במידה ומשהו בכל זאת התלכלך. יהיה קשה להוריד את הצבע כשהוא יתייבש.

אם אתם משתמשים בשליכט צבעוני, להלן כמה נקודות שיעזרו לכם בבחירת הצבע :

1.     הגוונים שאתם אוהבים – האם הם חמים או קרים? כהים או בהירים?

2.     גימור מט או גימור מבריק ?

3.     חשוב לבחור את הגוונים בהתאם לצבעים שיש בבית, החל מריהוט ועד לדקורציה.