התקנת רשת להרחקת יונים

הקדמה: מה הם יונים ולמה הם כל כך מסוכנים?

יונים הן סוג של ציפור שחיה בערים ובעיירות. הם חיים בדרך כלל באזורים עירוניים בגלל הזמינות של מזון. הם עלולים להוות מטרד כי הם משאירים צואה בכל מקום ועלולים לגרום נזק למבנים בעזרת הטפרים והמקור שלהם.

יונים נחשבות לאחד המזיקים הנפוצים ביותר הנמצאים באזורים עירוניים. ידוע שהם גורמים לבעיות כשהם בונים קנים על מבנים (במיוחד על מדפים), שוכבים על אדני החלונות או משאירים צואה בכל מקום שהם הולכים. ידוע כי יונים נוקרות גם בחלונות או לועסות דרך חוטים, וגורמות להפסקות חשמל ולשריפות.

כפי שנראה לעיל, יונים יכולות להוות בעיה מרכזית עבור אנשים שרוצים לשמור על הסביבה שלהם נקייה ובטוחה מפגיעה. זו הסיבה שרשתות הותקנו בכל העולם כדרך יעילה להרחקת יונים מבניינים, בתים, עסקים וכו'.

יונים הן זן ציפורים נפוץ שנמצא בכל רחבי העולם. הם ידועים כאחד המזיקים העירוניים הנפוצים ביותר. יונים יכולות להוות בעיה עצומה עבור מבנים רבים, עם הגללים והקינון שלהן.

אמנם התקנת רשת אינה הדרך היחידה להדוף יונים, אך היא אכן עובדת היטב עבור מבנים מסוימים. רשת אולי לא תהיה פתרון אידיאלי בכל נסיבות, אבל היא יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה רוצה לשמור על הבניין שלך נקי מבלי להשתמש בכימיקלים קשים או שיטות אחרות שעלולות להזיק לרכוש או לעובדים שלך.

רשת היא דרך יעילה להדוף יונים מהבניין שלך מכיוון שהן לא אוהבות להיות גבוה. הרשת תגרום להם לאי נוחות ותרתיע אותם מלחזור שוב, שכן לא יהיה להם היכן לנחות או להתיישב בחלקו החיצוני של הבניין.
למידע מורחב על רשת להרחקת יונים באפשרותך להעיף מבט ב- harhakat-yonim.co.il

מבוא: מהי Mesh ואיך היא פועלת?

רשת היא חומר שאתה יכול להשתמש בו כדי לחסום היונים מלהיכנס לביתך. זה לא רק יספק לכם סביבה נקייה ובריאה יותר, אלא גם יפחית את כמות האבק בבית.

רשת היא חומר שחוסם יונים מלהיכנס לביתך. הוא עושה זאת על ידי דחייתם אלקטרוסטטית ולכידתם על פני הרשת. זה לא רק יעניק לכם סביבה נקייה ובריאה יותר, אלא גם יקטין את כמות האבק בבית.

רשת היא חומר שנארג בדוגמה דמוית רשת. זה יכול להיות עשוי מתכת, פלסטיק או סיבים. רשת משמשת למטרות רבות, כולל לסינון חלקיקים מנוזלים וגזים, וכן להרחקת יונים.

מסנן האוויר המיונן משתמש במיינן כדי לייצר יונים שליליים שמתחברים לחלקיקים באוויר ושולפים אותם מהאוויר. ניתן להשתמש במסנן רשת למטרה זו מכיוון שיש לו הרבה חורים זעירים המאפשרים את היונים השליליים לעבור אך מונעים את החלקיקים הגדולים יותר.

מדריך שלב אחר שלב להתקנת רשת – בחירת חומרים ונוהל התקנה

הרשת מותקנת על גג הבית, שהוא לרוב משטח שטוח.

הליך ההתקנה הוא כדלקמן:

1) סמן את מיקום הרשת על הגג, ולאחר מכן מדוד את אורכה ורוחב שלה.

2) גזרו חתיכת יריעת אלומיניום שתתאים לגודל הזה.

3) קדחו ארבעה חורים בכל פינה של יריעת האלומיניום, כדי לאפשר הכנסת ברגים מאוחר יותר.

4) קדחו ארבעה חורים בכל פינה של גג הבית, בהתאמה לאלה בשלב 3.

5) הכנס ברגים לתוך החורים הללו והדק אותם בחוזקה בעזרת אגוזים.

6) הנח את קטע האלומיניום החתוך מעל ברגים אלה, והשתמש בפטיש כדי להקיש אותו בחוזקה כך שהוא יוצר אטימה הדוקה בינו לבין שני המשטחים (גג).

כיצד לחסוך כסף על התקנת רשת על ידי עשה זאת בעצמך או שכירת קבלן מקצועי

התקנת רשתות היא תהליך של הצמדת רשת או מסך לחלק החיצוני של המבנה על מנת למנוע מציפורים לקנן, ללון ולעשות את צרכיו.

חומר הרשת הנפוץ ביותר הוא רשת פוליפרופילן קלת משקל שגודלה פחות מ-1 אינץ' מרובע וניתן להתקין אותה על ידי עשה זאת בעצמך או שכירת קבלן מקצועי.

התקנת רשת דוחה יונים יכולה להתבצע על ידי עשה זאת בעצמך או הזמנת קבלן מקצועי.

התקנת רשת דוחה יונים היא תהליך של התקנת הרשת על היקפי מבנה. הרשת מותקנת על מנת למנוע נחיתה של יונים ולנוח על הקירות החיצוניים. התקנת רשת דוחה יונים יכולה להתבצע על ידי קבלן מקצועי או עשה זאת בעצמך.

ישנם יתרונות רבים להזמנת קבלן מקצועי להתקנת רשת דוחה יונים. יש להם את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לבצע את העבודה ביעילות, יש להם גישה לחומרים טובים יותר, הם יכולים להתקין אותו בפחות זמן, והם יודעים איך להתמודד עם כל בעיה פוטנציאלית שעלולה להתעורר במהלך תהליך ההתקנה. בנוסף לכל זה, אתה לא צריך שום כלים או כישורים מיוחדים לעבודה הזו – כל מה שאתה צריך זה קצת סבלנות והבנה איך התהליך הזה עובד.

מצד שני, יש יתרונות לעשות זאת גם בעצמך. אתה יכול לחסוך כסף בכך שלא תצטרך להעסיק מישהו אחר, תוכל להתאים אישית את הפתרון שלך בהתאם