השכרת תאורה לאירועים

הקדמה: סוגי אירועים, מדוע חשובה תאורת אירועים

תאורה היא גורם חשוב מאוד להצלחת כל אירוע. זה יכול ליצור או לשבור את מצב הרוח של האירוע ולהשפיע על איך אנשים תופסים אותו. זה יכול לשמש גם כדי להדגיש דברים מסוימים כמו מוצר או יצירת אמנות.

ישנם סוגים רבים ושונים של אירועים, ולכל סוג יהיו צרכי תאורה משלו. לדוגמה, אם אתם מארחים חתונה, ייתכן שתצטרכו לספק יותר תאורה מאשר אם הייתם מארחים כנס עסקי. סוג האירוע יקבע גם את סוג האור הדרוש – כמו איזו טמפרטורת צבע היא צריכה להיות (חם לעומת קריר).

תאורת אירועים יכולה להיות יקרה, ולכן אנשים רבים בוחרים לשכור את האורות שלהם במקום לקנות אותם על הסף. ישנן שתי אפשרויות נפוצות להשכרת תאורה:

– חבילה הכוללת את כל הציוד הדרוש

– חבילה הכוללת רק חלק מהציוד הדרוש

1. מהן אפשרויות התאורה הטובות ביותר לאירוע שלכם?

מהן אפשרויות התאורה הטובות ביותר לאירוע שלכם?

ישנם סוגים רבים ושונים של תאורה שניתן להשתמש בהם לאירועים. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה, נורות פלורסנט הן זולות אך חסרות צבע ובהירות. מצד שני, נורות לד מספקות אור באיכות גבוהה עם טמפרטורת צבע הדומה לאור היום.

הזמינות של סוגים שונים של תאורה תהיה תלויה איפה אתה גר ומה התקציב שלך. אם יש לך תקציב מצומצם, אז נורות פלורסנט או LED עשויות להיות אפשרויות טובות עבורך.

עם כניסתה של הטכנולוגיה, השכרת תאורה לאירועים הפכה להרבה יותר קלה. ניתן לשכור סוגים שונים של אורות החל מתאורת אירועים ועד אורות במה ואורות חתונה.

תאורת אירועים

תאורת אירועים היא סוג האור הנפוץ ביותר המשמש לחתונות, מסיבות ואירועים אחרים. הוא כולל זרקורים, הצפה, זרקור ועוד. אתה יכול לשכור ציוד זה לאירוע שלך בהתאם למה שאתה צריך אותו.

אורות במה

אורות במה משמשים בהפקות תיאטרון או קונצרטים כדי להקרין אור על הבמה או המסך בזמן שהאמנים מופיעים על הבמה. אלה מושכרים בדרך כלל על ידי חברות תיאטרון או מארגני קונצרטים שיודעים להשתמש בהם נכון כדי שההפקה שלהם תיראה כמה שיותר טוב.

אורות חתונה

אורות חתונה משמשים בעיקר מתכנני חתונות שצריכים את האורות האלה כדי להקים את המקום לפני תחילת הטקס, אבל אתה יכול גם לשכור אותם אם אתה רוצה קצת אור נוסף במהלך קבלת הפנים או המסיבה שלך בחתונה.

שיקולים בעת השכרת מתקן אור

כשמדובר באירועים, תאורה היא לרוב הגורם החשוב ביותר ביצירת מצב רוח. זה יכול לעזור לתת את הטון של האירוע שלך, להוות מוקד, או ליצור אווירה שתיצור אווירה עבור האורחים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של גופי תאורה ולכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. סוג האירוע שאתם עורכים יקבע איזה גוף תאורה כדאי לכם לשכור. לדוגמה, אם אתם מארחים קבלת פנים לחתונה, אז תרצו לשכור נברשת או גוף תאורה דקורטיבי אחר כדי ליצור את מצב הרוח המושלם לאירוע הערב שלכם. אם אתם מארחים אירוע חברה אז תרצו לשכור נורות LED שיכולות לשנות צבעים ודפוסים בלחיצת כפתור כדי להתאים לכל נושא או ערכת צבעים הרצויה על ידי החברה שלכם.

תאורה היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע או מצגת. זה יכול ליצור או לשבור את מצב הרוח ואת הטון של האירוע שלך. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר שוכרים גוף תאורה לאירוע שלכם. להלן רק כמה שיקולים שכדאי לזכור בעת השכרת גוף תאורה:

-הגבלות:

-אילוצים:

-שיקולים:

מגבלות ואילוצים הם שני שיקולים שחשוב לזכור בעת השכרת גוף תאורה. ייתכנו מגבלות על הספק, רוחב האלומה והלומן שאיתם אתה שוכר את גוף התאורה. ייתכן שתצטרך גם לשקול אם יש אילוצים כלשהם על הגובה, המשקל או הגודל של גוף התאורה שאתה שוכר. כמה שיקולים אחרים כוללים באיזו סוג של סביבה תשתמש בו, כמו גם כמה שליטה אתה רוצה עליו, כגון רמות עמעום וצבעים זמינים עבור כל ערוץ צבע (RGB).

4. איך אתה מפעיל את מערכת התאורה שלך?

מערכת התאורה היא מרכיב מרכזי להצלחת כל אירוע. זה יכול לקבוע את מצב הרוח והאווירה לאירוע. ישנן מספר דרכים לתפעול מערכת תאורה, אך ישנן שלוש דרכים עיקריות הנפוצות ביותר.

1) DMX: DMX משמש בדרך כלל על ידי תקליטנים ומהנדסי תאורה מקצועיים במועדונים, בתי קולנוע ומקומות גדולים אחרים שיש להם מערכות תאורה קבועות. מערכת זו קיימת כבר עשרות שנים ונמצאת בשימוש באינספור אירועים לאורך השנים.

2) לד: מערכת תאורת ה-LED מהווה חלופה ל-DMX מכיוון שניתן להפעיל אותה באופן אלחוטי באמצעות סמארטפון או טאבלט.

3) RGB: RGB מייצג אדום, ירוק, כחול – שהם צבעים שניתן לשלב כדי ליצור את כל צבעי האור על הספקטרום. ניתן להגדיר את האורות הללו בכל צורה או דפוס שניתן להעלות על הדעת רק בכמה הקשות על מסך הטלפון או מקלדת המחשב.