החברה הגלובלית לבניית אתרים

מבוא: הבעיה בעיצוב אתרים כיום

חברת פיתוח אתרים העולמית היא חברה שיש לה סוגים רבים ושונים של שירותים. הם מציעים עיצוב, פיתוח, שיווק ועוד. החברה מבוססת בקנדה אך בעלת משרדים בכל רחבי העולם.

הבעיה עם עיצוב אתרים היום היא שיש כל כך הרבה חברות שונות שמציעות את השירותים האלה. זה יכול להיות קשה למצוא את המתאים לך ולעסק שלך. זה המקום שבו חברת פיתוח אתרים גלובלית שימושית מכיוון שיש לה ניסיון עם כל השירותים הללו ויכולה לעזור לך למצוא את הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

החברה הגלובלית לשירותים דיגיטליים הוקמה על ידי שי מזרחי, יזם חברתי ועסקי.

עיצוב אתרים הוא אומנות. ובונה האתרים הטובים ביותר, או מגמות עיצוב אתרים, או תבנית עיצוב אתרים יכולים לעשות את כל ההבדל.

אנו בחברת בניית האתרים העולמית הם צוות של מעצבי אתרים ותיקים המתמחים במתן הפתרון הטוב ביותר לצרכי האתר שלך. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים הכוללים בניית ועיצוב אתרים, אחסון אתרים ורישום דומיינים, שירותי SEO ועוד.

בנינו את העסק שלנו מתוך אמונה שאין פתרון אחד שמתאים לכל צרכיו של כל לקוח בכל הנוגע לאתר. העסק של כל אדם הוא ייחודי בדרכו שלו וראוי להתייחס אליו ככזה. צוות המקצוענים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את הצרכים שלך ולספק לך פתרונות התואמים את הדרישות שלך בצורה מושלמת.

מבוא: ההיסטוריה של אתרי אינטרנט ולמה אתה צריך לבנות אתרים משלך

האינטרנט קיים כבר זמן מה ועדיין לא מאט. אתרי אינטרנט קיימים הרבה יותר מהאינטרנט ועשו דרך ארוכה מאז שהאתר הראשון נוצר ב-1991 על ידי טים ברנרס-לי. אתרי אינטרנט הם חלק בלתי נפרד מחיינו, הם מספקים לנו מידע, בידור ואפילו מקומות עבודה.

חלק זה יחקור את ההיסטוריה של אתרים, מדוע כדאי לבנות אתר משלך וכיצד לבנות אתר משלך.

ההיסטוריה של אתרים ומדוע כדאי לבנות אתר משלך.

ה-World Wide Web היא מערכת גלובלית של רשתות מחשבים מחוברות זו לזו המקושרות באמצעות פרוטוקול העברת היפרטקסט (HTTP) ליצירת רשת. האתר הראשון נוצר ב-1991 על ידי טים ברנרס-לי, והוא נקרא "WorldWideWeb". זה היה אתר פשוט שיש בו קישורים לדפים אחרים באותו אתר. אתרי אינטרנט מכונים לעתים קרובות "אתרי אינטרנט". אתרי אינטרנט הפכו לדרך הפופולרית ביותר עבור חברות, ארגונים ואנשים פרטיים לשתף מידע באינטרנט עם אחרים. כיום ישנם למעלה ממיליארד אתרים פעילים באינטרנט!

בניית אתר משלך הופכת חשובה יותר ויותר מכיוון שמנועי החיפוש מסתמכים כעת במידה רבה על תוכן שנוצר על ידי משתמשים לצורך הדירוג שלהם. אם אתה רוצה שהלקוחות שלך ימצאו אותך באינטרנט, בניית אתר משלך היא הכרחית מכיוון שהיא תעזור לך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). ישנן פלטפורמות רבות ושונות לבניית אתרים כגון

הליבה של מה שמייחד את Wix – שימת הדגש על חווית משתמש

בעולם בניית האתרים, חווית המשתמש היא זו שמבדילה את Wix מהמתחרות שלה.

המשימה של החברה היא להעצים את כולם ליצור ולשתף תוכן משלו באינטרנט.

Wix נוסדה ב-2006, ומאז גדלה לחברה גלובלית עם למעלה מ-500 עובדים, הכנסות של מיליארד דולר ולמעלה מ-150 מיליון משתמשים.

הדגש על חווית משתמש הוא מה שמייחד את Wix מבוני אתרים אחרים. זה מתחיל בתהליך העיצוב – הם שמים הרבה דגש על האופן שבו המשתמשים יתקשרו עם האתר שלהם עוד לפני שהם מתחילים לבנות אותו. לאחר מכן הם משתמשים במשוב מהלקוחות שלהם כדי לחדד ולשפר את התהליך הזה ללא הרף.

בסעיף זה, אנו הולכים לחקור את הסיבה מדוע Wix הוא סוג אחר של בונה אתרים. נסקור גם כמה מהחלופות ל-Wix ומה שהם מציעים, כמו גם כמה ביקורות על החוויה שאנשים חוו איתה.

Wix הוא בונה אתרים קל לשימוש עם התמקדות בחוויית משתמש. זה לא רק על בניית אתר אינטרנט – זה על לוודא שגם האתר שלך קל לשימוש.

כמה מהיתרונות האחרים של השימוש ב-Wix כוללים:

-התבניות שלהם רספונסיביות וידידותיות לנייד

-יש להם למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים

-אתה יכול להשתמש בעורך הגרירה והשחרור שלהם כדי לבנות את האתר שלך או שאתה יכול לבחור מהתבניות המוכנות מראש שלהם
למידע נוסף על החברה הגלובלית לבניית אתרים באפשרותך לבדוק כאן: theglobalcompany.co.il

איך להצמיח את העסק שלך עם שיווק במדיה חברתית באתר החדש שלך

בעולם הדיגיטלי של היום, קשה לדמיין עסק ללא אתר אינטרנט. האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור רוב הצרכנים והעסקים כאחד. ככזה, האתר שלך הוא מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק שלך.

המטרה של מאמר זה היא לספק לך כמה טיפים כיצד ליצור אתר מוצלח ולהצמיח את העסק שלך עם שיווק במדיה חברתית באתר החדש שלך.

תחילה נדבר על היסודות של שיווק מקוון ולאחר מכן נעבור לאופן שבו אתה יכול להשתמש בערוצי מדיה חברתית כדי להצמיח את העסק שלך. נסיים בכך שנספק לך כמה טיפים כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לערוצים אלה ולוודא שהוא מעודכן במגמות העכשוויות בעיצוב אתרים.

שיווק ברשתות חברתיות הוא צורת השיווק החזקה ביותר שיש. יש לזה עלות נמוכה, וזה קל למדוד.

מאמר זה הולך לספק לך כמה טיפים לשיווק במדיה חברתית לאתר שלך. טיפים אלה יעזרו לך להתחיל עם שיווק במדיה חברתית ולהגדיל את העסק שלך.