הוספת קומה שניה

מדוע הוספת קומה שנייה היא הכרחית

הזמינו עכשיו קבלן רשום להוספת חדר 

המבוא צריך להיות באורך של פסקה או כמה משפטים וצריך לשדר את הצורך בהוספת קומה שנייה. ההקדמה צריכה לכלול למה מיועדת הקומה השנייה (למשל, שטחי משרדים חדשים, מתקנים נוספים) ומדוע זה נחוץ.

הוספת קומה שנייה לבית היא החלטה גדולה. זה יכול להיות יקר וזה ישנה את מרחב המחיה שלך. אבל ישנן סיבות רבות לכך שהוספת קומה שנייה יכולה להיות שווה את העלות והמאמץ. הנה כמה מהסיבות הנפוצות ביותר שאנשים בוחרים להוסיף קומה שנייה.

אם אתה צריך יותר מקום בבית שלך, הוספת קומה שנייה תעניק לך יותר מקום ללא צורך בהזזה או שיפוץ. אם התגברת על שטח המגורים הנוכחי שלך, הוספת רמה נוספת יכולה להעניק לך שטחים רבים נוספים הנחוצים מבלי שתצטרך לקנות או לשכור נכס חדש לחלוטין.

להוספת רמה נוספת יש גם יתרונות רבים עבור אלה שגרים לבד או עם אדם אחד אחר. תהיה לך יותר פרטיות ברמה העליונה, שלפעמים קשה למצוא בבתים גדולים יותר שבהם כולם חולקים
על מנת לשמוע עוד מידע בתחום של הוספת קומה שניה נא לבקר ב- kablanim10.co.il

סוגים שונים של רצפות והיתרונות והחסרונות של כל אחת

הוספת קומה שנייה היא דרך מצוינת להגדיל את שטח המגורים בבית שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של רצפות שניתן להשתמש בהן בקומה השנייה, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה.

הסוג הראשון של ריצוף הוא שטיח. שטיח קיים כבר זמן רב והוא עדיין פופולרי היום כי הוא מספק נוחות וחמימות. עם זאת, לשטיח יש גם כמה חסרונות, כמו היותו יקר להתקנה, קשה לתחזוקה ונוטה לכתמים. סוג אחר של ריצוף הוא הפרקט. הפרקט מציע אסתטיקה מלוטשת שיכולה לגרום לבית שלך להרגיש מודרני יותר, אך יש לו גם חסרונות כמו היותו יקר להתקנה וצורך תחזוקה שוטפת כדי למנוע סדקים או עיוות.

סוג אחר של ריצוף לקומה השנייה יכול להיות אריחים או לאם

מהם החומרים הטובים ביותר לשימוש לבניית קומה נוספת?

מאמר זה דן בחומרים הטובים ביותר לשימוש לבניית קומה נוספת. הוא גם דן ביתרונות ובחסרונות של כל סוג של חומר.

החומר הראשון שנדון הוא עץ. עץ בדרך כלל זול יותר מחומרים אחרים, אך יש לו גם אורך חיים קצר יותר מחומרים אחרים. החומר השני שנדון הוא פלדה. פלדה יקרה יותר מעץ, אך היא מחזיקה מעמד זמן רב יותר ובעלת איכויות בידוד טובות יותר. החומר השלישי שנדון הוא קונקרטי. רצפות בטון הן היקרות מכל הסוגים, אך הן מחזיקות מעמד עשרות שנים ללא צורך בתחזוקה ויש להן גם איכויות בידוד מעולות.

לסיכום, הן פלדה והן בטון הן אפשרויות מצוינות בעת בניית קומה נוספת מכיוון שהם מציעים איזון טוב בין עלות ואיכות.

ציר זמן בנייה לבניית קומה שנייה

בנייה לקומה שנייה עלולה להיות גוזלת זמן ויקרה. עלות העבודה, החומרים והיתרי הבנייה יצטברו כדי להפוך את הפרויקט הזה להשקעה גדולה.

על מנת להתחיל בבנייה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לברר כמה מדה רבוע יש לך. אם אתה בונה קומה שנייה על הבית הקיים שלך, אז זה יהיה די פשוט שכן טביעת הרגל של הבית שלך תיתן לך מושג כמה מקום פנוי לקומה השנייה.

אם אתה בונה בית חדש עם מוסך צמוד, אז יהיו משתנים נוספים המעורבים בחישוב גודל הנכס שלך. אתה צריך לקחת בחשבון שהמוסך עשוי לתפוס שטח מסויים מקו הנכס שלך וגם להביא בחשבון את כל הכשלים הנדרשים על פי חוק

העלות של בניית קומה שנייה וכיצד לחסוך כסף בבניין שלך

עלות בניית קומה שנייה גבוהה בדרך כלל מעלות בניית קומה ראשונה. הסיבה לכך היא שהבסיס צריך להיות חזק יותר והגג צריך להיות גבוה יותר. עם זאת, ישנן דרכים לחסוך כסף בעת הוספת קומה שנייה.

– בניית קומה שנייה קטנה יותר: בניית קומה שנייה קטנה יותר יכולה לחסוך עד 30% בעלויות הבנייה. זה גם אומר שיהיה לך פחות מדה מרובע בבית שלך, אבל אולי זה שווה את זה אם אתה רוצה לחסוך כסף.

– בניית תוספת: אם תחליט שאתה רוצה יותר מדה מרובע בבית שלך, אז בניית תוספת יכולה לעזור בעלויות. תוספת תאפשר יותר מקום ללא צורך לבנות מאפס וגם תאפשר מעבר קל יותר מרמת מרחב מחיה אחת לאחרת.