דיסניוורלד אורלנדו – היתרונות והחסרונות

מבוא

דיסני וורלד אורלנדו הוא פארק שעשועים מפורסם בפלורידה. הוא פתוח מאז 1971 והוא פארק השעשועים המתויר ביותר בעולם.

היתרונות של דיסני וורלד אורלנדו הם:

– יש בו הרבה אטרקציות ורכיבות שאנשים יכולים ליהנות מהם.

– המחירים לא יקרים מדי עבור רוב האנשים.

– העובדים מאוד ידידותיים ועוזרים.

– ישנן אפשרויות מזון רבות ושונות לבחירה.

החסרונות של דיסני וורלד אורלנדו הם:

– אין הרבה פרטיות בפארק, אז זה יכול להיות קשה לנהל שיחה פרטית עם מישהו אחר שם.

– יכולים להיות תורים ארוכים לאטרקציות מסוימות שיכולות להאריך את זמן ההמתנה מהצפוי. – יש אנשים שלא אוהבים את הרעיון שצריך לשלם

סיבה 1 – ממלכת הקסם (יתרונות, חסרונות)

ממלכת הקסם הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר באורלנדו, פלורידה. הוא מפורסם באטרקציות האייקוניות שלו ובטירת סינדרלה. בפארק יש שפע של אטרקציות לשעשע ילדים ומבוגרים.

דיסני וורלד אורלנדו – יתרונות וחסרונות: סיבה 1 – ממלכת הקסם (יתרונות, חסרונות)

אחד הדברים הטובים ביותר בדיסני וורלד הוא שיש כל כך הרבה טיולים לבחירה. חלק מהרכיבות הללו מתאימות יותר לילדים בעוד שאחרות מתאימות יותר למבוגרים.
למידע מורחב אודות דיסניוורלד אורלנדו ודיסניוורלד אורלנדו – היתרונות והחסרונות מומלץ לבדוק כאן: disneyworld.co.il

החיסרון של דיסני וורלד הוא שזה יכול להיות מאוד יקר אם אתה רוצה לעשות הכל. אבל אם אתה יודע מה אתה רוצה לעשות אז זה לא יהיה רע על הארנק שלך.

סיבה 2 – Epcot (יתרונות, חסרונות)

דיסני וורלד אורלנדו הוא פארק שעשועים עם הרבה אטרקציות ואטרקציות. אפקוט היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדיסני וורלד אורלנדו.

דיסני וורלד אורלנדו מורכבת מארבעה פארקי שעשועים: ממלכת הקסם, ממלכת החיות, אולפני הוליווד ואפקוט. לכל פארק שעשועים אטרקציות ורכיבה ייחודית משלו. אפקוט היא האטרקציה השנייה הכי פופולרית בדיסני וורלד אורלנדו אחרי ממלכת הקסם.

ל- Epcot יש שני חלקים: עולם העתיד ו-World Showcase. לעולם העתיד יש תערוכות אינטראקטיביות מהנות המלמדות על מדע וטכנולוגיה. ה-World Showcase כולל ביתנים מ-11 מדינות ברחבי העולם עם אוכל ובידור מיוצגים מכל מדינה.

Epcot כולל גם מספר רכיבות כולל מבחן מסלול, Soarin' Around the World, Frozen Ever After, Mission Space Green Mission, Spaceship

סיבה 3 – פארק ממלכת החיות (יתרונות, חסרונות)

Animal Kingdom Park הוא פארק שעשועים באתר הנופש וולט דיסני וורלד בפלורידה. זהו פארק דיסני היחיד שמציג חיות חיות והוא גם הגדול מכל פארקי דיסני. הפארק משתרע על פני 500 דונם, עם 1,700 בעלי חיים מרחבי העולם ויותר מ-50 מינים שונים.

דיסני וורלד אורלנדו – יתרונות וחסרונות: סיבה 3 – פארק ממלכת החיות (יתרונות, חסרונות)

ממלכת החיות היא אחד מארבעת פארקי השעשועים באתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה. זהו פארק השעשועים הגדול ביותר מבין כל פארק הממלכת החיות של דיסני ויש בו יותר מ-2,000 בעלי חיים. בפארק יש אטרקציות רבות להן המבקרים ליהנות כמו ספארי קילימנג'רו, משלחת אוורסט ו-Kali River Rapids.

היתרונות של פארק ממלכת החיות הם שזה מקום נהדר לאוהבי בעלי חיים מכיוון שיש כל כך הרבה חיות לראות. החסרונות הם שיכול להיות קשה לראות את כל האטרקציות כי יש שם כל כך הרבה אנשים.

חלק זה ידון בעד ונגד פארק ממלכת החיות באתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה.

יתרונות: אוהבי בעלי חיים יכולים ליהנות מלראות את כל החיות השונות בספארי הקילימנג'רו ובמשלחת האוורסט

סיבה 4 – אולפני הוליווד (יתרונות, חסרונות)

דיסני וורלד אורלנדו הוא פארק שעשועים מאוד מפורסם בעולם. זהו פארק השעשועים המתויר ביותר בצפון אמריקה והשני הכי מתוייר בעולם, אחרי דיסנילנד.

דיסני וורלד אורלנדו כולל ארבעה פארקי שעשועים: Magic Kingdom, Epcot, Disney's Animal Kingdom ו- Disney's Hollywood Studios.

אולפני הוליווד של דיסני נקראו במקור Disney-MGM Studios כאשר הם נפתחו ב-1 במאי 1989. שמו שונה לשמו הנוכחי ב-7 בינואר 2008 כדי לשקף את ההתמקדות החדשה שלו בסרטים ובטלוויזיה ולא רק בהפקת סרטים.

חלק מהיתרונות של פארק השעשועים הזה הם שיש בו שתי אטרקציות שפותחו על ידי Imagineers: מגדל הטרור של אזור הדמדומים ו-Toy Story Midway Mania! יש בו גם מגוון רכיבות לכולם