איך לעשות תספורת Mullet כמו של המקצוענים?

שלטו באומנות של תספורת Mullet עם המדריך שלנו שלב אחר שלב. פוסט זה ידריך אותך בתהליך יצירת המראה האייקוני, ויספק טיפים וטכניקות פנימיות המשמשות סטייליסטים מקצועיים. בין אם אתה חותך את השיער שלך או מחפש להרחיב את רפרטואר עיצוב השיער שלך, מדריך זה סיקר אותך.

להבין את ה-Mullet: רטרו שיק או מרד מודרני?

לתספורת ה-Mullet יש היסטוריה ארוכה ומרתקת. זה צבר פופולריות לראשונה בשנות ה-70 וה-80, עם סמלים כמו דיוויד בואי ובילי ריי סיירוס עם המראה. עם זאת, הוא ירד מהרווחה בעשורים הבאים ולעתים קרובות היה קשור לטרנדים אופנתיים מיושנים.

אבל בשנים האחרונות ה-Mullet עשה קאמבק מפתיע. סלבריטאים רבים ואנשי אופנתיות רבים אימצו את התסרוקת הייחודית הזו, והפכו אותה לסמל של רטרו שיק או אפילו מרד מודרני נגד תקני יופי קונבנציונליים.

ה-Mullet מתאפיין בחזית ובצדדיו הקצרים והמובהקים, עם שיער ארוך יותר מאחור. סגנון א-סימטרי זה מאפשר צדדיות יצירתית, עם אפשרויות לשמור על גב חלק ומצוחצח או להוסיף שכבות ומרקם למראה עצבני יותר. ניתן להתאים את ה-Mullet כך שיתאים לסוגי שיער ואורכים שונים, מה שהופך אותו לנגיש למגוון רחב של אנשים.

בין אם את מעוניינת לתעל את הוויברציות הנוסטלגיות של העבר או להשמיע הצהרה נועזת עם השיער שלך, ה-Mullet מציע אפשרות רב-תכליתית ומושכת את העין. ניתן לעצב אותו בדרכים שונות, מחלק אלגנטי ומתוחכם ועד מבולגן ומבולגן, בהתאם לאירוע ולהעדפה האישית.

איור של תסרוקות בורי שונות לאורך עשרות השנים.
איור של תסרוקות Mullet שונות לאורך עשרות השנים.

אילו כלים אתה צריך? האם אתה יכול להשיג את המראה הזה עם כלים בסיסיים בבית?

כדי להשיג תספורת Mullet במראה מקצועי, תזדקק לכמה כלים חיוניים. למרות שתמיד עדיף להתייעץ עם סטייליסט מקצועי לגזרות מורכבות, אפשר להשיג Mullet הגון בבית עם הכלים הנכונים ועם יד יציבה.

בראש ובראשונה, תזדקק לזוג מספריים חדות לתספורת. אלה צריכים להיות מתוכננים במיוחד עבור חיתוך שיער כדי להבטיח חתכים נקיים ומדויקים. הימנע משימוש במספריים ביתיים רגילים, מכיוון שאולי אין להם את החדות הדרושה ועלולים לגרום לקצוות לא אחידים או משוננים.

בנוסף, מסרק בעל שיניים עדינות חיוני לחיתוך וסירוק השיער. זה יעזור ליצור קווים אחידים ולהבטיח שכל חלק נחתך כראוי. מסרק עם שיניים רחבות וצרות כאחד יכול להיות שימושי עבור מרקמי שיער ואורכים שונים.

כלי שימושי נוסף שיש הוא סט של קוצץ שיער. אמנם לא הכרחי עבור כל סגנונות ה-Mullet, אך ניתן להשתמש בקוצץ כדי ליצור אפקט מוגדר ומדורג יותר על הצדדים והגב. הקפד לבחור קוצץ עם אורכי מגן מתכווננים כדי להשיג את האורך הרצוי לגזרה שלך.

לבסוף, מראה יד או מראה צמודת קיר חיוני כדי לראות את החלק האחורי של הראש בזמן החיתוך. זה יעזור לך לשמור על סימטריה ולהבטיח שה-Mullet יהיה אחיד מכל הזוויות.

"ככל שיש יותר שיער, כך הם בוהים חזק יותר" – הכנת השיער שלך לגזרת ה-Mullet

לפני הצלילה לתוך גזרת ה-Mullet, חשוב להכין את השיער כראוי כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. זה מתחיל בהבטחת שהשיער שלך נקי וללא כל מוצרי עיצוב או שאריות. השתמש בשמפו מבהיר כדי להסיר כל הצטברות ולשטוף ביסודיות את שיערך.

לאחר מכן, חיוני להעריך את האורך והמרקם של השיער שלך. גזרת ה-Mullet עובדת בצורה הטובה ביותר על שיער ארוך יותר, רצוי להגיע לפחות לאורך הכתפיים. אם השיער שלך קצר יותר, שקול לגדל אותו לפני שתנסה את סגנון ה-Mullet. בנוסף, שים לב למרקם הטבעי של השיער שלך – בין אם הוא חלק, גלי או מתולתל – מכיוון שזה ישפיע על המראה הסופי של ה-Mullet שלך.

כשאתה מכין את השיער שלך לחיתוך ה-Mullet, זה גם מועיל שיהיה לח. זה מקל על הסירוק והחתך, ומאפשר חיתוך מדויק יותר. עם זאת, הימנע מחיתוך השיער שלך כשהוא רטוב מדי, שכן השיער נוטה להתכווץ כאשר הוא מתייבש, דבר שעלול לגרום לMullet לא אחיד.

כדי להבטיח חלקים אחידים ועקביים, זה יכול להיות מועיל להשתמש בקליפסים לשיער או ברצועות אלסטיות כדי לחלק את השיער שלך למקטעים שניתנים לניהול. זה יהפוך את תהליך החיתוך לחלק יותר וימנע חיתוך בטעות של יותר מדי שיער באזור אחד.

לבסוף, חשוב שיהיה לך חזון ברור של סגנון ה-Mullet שאתה רוצה להשיג. חפשו תמונות עיון או התייעצו עם מעצב כדי להבין את המאפיינים הספציפיים של תספורת ה-Mullet הרצויה. זה ינחה אותך בקביעת האורך והצורה המתאימים לכל חלק של השיער שלך.

תמונה של לפני ואחרי המציגה שיער מוכן כהלכה לחיתוך בורי.
לפני ואחרי המציגה שיער מוכן כהלכה לחיתוך Mullet.

מדריך שלב אחר שלב: איך לחתוך ולעצב Mullet?

כדי להתחיל את חיתוך ה-Mullet, התחל בסירוק השיער שלך ישר למטה וחלוקתו לשלושה חלקים: החלק העליון, הצדדים והחלק האחורי. השתמש בקליפסים לשיער או ברצועות אלסטיות כדי לאבטח את החלקים ולשמור אותם בנפרד לאורך כל התהליך.

החל מהחלק האחורי, סרקו אותו ישר למטה וקבעו את האורך הרצוי לMullet. מומלץ להתחיל באורך ארוך יותר ולקצץ אותו בהדרגה במידת הצורך. בעזרת מזמרה חדה לחיתוך שיער, חתוך בזהירות את החלק האחורי בקו ישר, לפי האורך הרצוי.

עוברים לחלקי הצד, סרק אותם למטה וערבב אותם עם החלק האחורי. זה כרוך בזווית קלה של המזמרה בעת חיתוך כדי ליצור מעבר חלק בין הגב והצדדים. קח את הזמן שלך ועשה חתכים קטנים ומדויקים כדי להבטיח תערובת חלקה.

עכשיו, הגיע הזמן להתמקד בחלק העליון. סרק אותו קדימה וקצץ קצוות לא אחידים. אורך החלק העליון יכול להשתנות, בהתאם להעדפה אישית. חלקם עשויים להעדיף טופ ארוך יותר עבור Mullet דרמטי יותר, בעוד שאחרים עשויים לבחור בחלק העליון קצר יותר למראה עדין יותר.

לאחר השלמת החיתוך, הגיע הזמן לעצב את ה-Mullet. מרחי מוצר סטיילינג, כגון ג'ל או מוס, כדי ליצור אחיזה והגדרה. השתמשי במסרק או באצבעותיך כדי לסבך ולעצב את השיער, תוך הדגשת הניגוד בין הגב והצדדים הקצרים יותר והחלק העליון הארוך יותר.

למראה רטרו יותר, שקול להוסיף קצת נפח לחלק העליון על ידי הקנטת השיער בשורשים או שימוש בתרסיס מעניק נפח. אתה יכול גם להתנסות בטכניקות סטיילינג שונות, כמו החלקה לאחור של הצדדים או הוספת מרקם עם ספריי מרקם.

המולט היא תספורת קלאסית המגלמת תחושת ביטחון ואינדיבידואליות. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו להשיג את המראה הנצחי הזה בבית או בסלון. זכור, תרגול עושה מושלם, אז אל תתייאש אם הניסיון הראשון שלך אינו מושלם. המשך לשכלל את הטכניקה שלך, ובקרוב, אתה תיצור את המולט כמו מקצוען.