איך להחזיק תינוק אחרי האוכל?

להחזיק תינוק לאחר אכילה זו משימה לא פשוטה. תינוקות הם לעתים קרובות עצבניים וצריכים לעבור שינויים במצב רוח שונים. זה יכול להיות קשה לגרום להם לישון, ויכול להיות גם קשה לשמור אותם ישנים.

פעולת החזקת התינוק לאחר האכילה חשובה מאוד מכיוון שהיא עוזרת לילד להרגיש בטוח, מה שיעזור לו להירדם בקלות יותר.

איך להחזיק תינוק לאחר אכילה: מדריך מקיף להורים טריים

תינוק הוא ברכה לכל משפחה והורים טריים תמיד מחפשים דרכים להפיק את המרב מהזמן שלהם עם הקטן שלהם. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות כשיש לך תינוק חדש הוא להרים אותו אחרי האוכל.

מאמר זה ייתן לך כמה טיפים כיצד להחזיק את תינוקך לאחר שאכל, כך שיוכל להרגיש בטוח ורגוע.

כולנו היינו שם: אתה יושב ליד שולחן האוכל עם המשפחה שלך, והתינוק שלך עושה רעש. אתה מנסה להרגיע אותם עם בקבוק, אבל זה לא עובד. אתה מנסה להאכיל אותם שוב, אבל הם מסרבים. ואז, אתה זוכר שאתה צריך להחזיק אותם אחרי האכילה!

לא תמיד קל לדעת מה המיקום הטוב ביותר להחזיק את תינוקך לאחר האכילה. אבל אל דאגה – יש לנו כמה טיפים מעולים איך להחזיק את התינוק שלך אחרי האוכל!

היתרונות והחסרונות של החזקת תינוק לאחר אכילה

מחקר שנערך על ידי ד"ר וויליאם סירס וד"ר ג'יימס סירס, שני רופאי ילדים, מצא כי לא כדאי להחזיק תינוק לאחר האכילה שכן זה יכול לגרום להקאות או פליטות.

היתרונות של החזקת תינוק לאחר האכילה הם שחווית ההתקשרות תתגבר עם תרגול זה והילד ירגיש בטוח יותר בזרועותיך. החסרונות של החזקת תינוק לאחר האכילה הם שהילד עלול להקיא או לפלוט עקב השינוי בלחץ על הבטן מהרמה.

החזקת תינוק לאחר האכילה היא העדפה אישית. יש אנשים שמרגישים שזה הזמן הטוב ביותר להחזיק אותם כי הם פחות פעילים וסביר יותר לישון. אחרים עשויים להרגיש לא בנוח עם הרעיון להחזיק את התינוק שלהם לאחר האכילה בגלל הריח או הבלגן.

היתרונות של החזקת תינוק בזמן האכלה הם שזה יכול לעזור לפתח את הכישורים המוטוריים שלו ולעודד אותם לנוע. הם גם יתרגלו לזה שמחזיקים אותם וזה יכול לעשות להם נוח יותר כשהם מבוגרים. החסרונות כוללים בלגן, ריח ופוטנציאל לחנק מאוכל או חלב כתוצאה ממצב זקוף.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם שולה בייביז – אקססוריז מעוצבים לאמא ולבייבי.