איך להזמין סחורה מסין לישראל בכמות קטנה

כיצד לשלוח סחורה מסין עם כמות מדויקת הדרושה לעסק שלך

תהליך שליחת הסחורה מסין לישראל אינו פשוט כפי שהוא עשוי להיראות. יש הרבה שלבים חשובים שצריך לקחת בחשבון והמאמר הבא יעסוק בהם בפירוט.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא חברת שילוח שיכולה לטפל במשלוח שלך. תרצו לבחור אחד שיש לו ניסיון בתחום זה ויוכל להציע לכם את המחירים הטובים ביותר. השלב הבא הוא בחירת אפשרות המשלוח הטובה ביותר עבור הצרכים שלך – בין אם זה באוויר, בים או יבשתי. זה יכול להיות תלוי בכמה זמן יש לך לפני שהמוצרים שלך צריכים להגיע ליעדם, כמה כסף אתה מוכן להשקיע, ואילו אמצעי זהירות נחוצים עבור המוצר שלך. לאחר שבחרתם באפשרות משלוח, תרצו להכין את כל המסמכים הדרושים לצורך שחרור ממכס – כולל חשבונית עם עלות המשלוח של הפריטים והוכחת ערך מסחרי במידה והיא שונה ממחיר העלות שלהם. אתה

ישנן דרכים רבות לשלוח סחורה מסין לישראל, אך אין פתרון אחד המתאים לכולם.

הדבר הראשון שתצטרך לעשות הוא למצוא את הדרך הטובה ביותר עבור העסק שלך לשלוח סחורות מסין. השיטות הנפוצות ביותר הן הובלה אווירית והובלה ימית.

הובלה אווירית

הובלה אווירית היא לרוב האפשרות הזולה ביותר לשליחת סחורה מסין בכמות קטנה, אך היא עשויה לגזול זמן רב יותר משיטות אחרות מכיוון שהיא כרוכה בשחרור ממכס ובניירת רבה יותר.

הובלה ימית

הובלה ימית היא לרוב אופציה יקרה יותר מאשר הובלה אווירית, אבל היא גם מהירה יותר ופחות מסובכת כי יש פחות ניירת מעורבת והמכולות נשלחות ישירות לנמל היעד שלהן.

מדוע כדאי להזמין מוצרים מסין?

סין היא המפעל של העולם, ולא קשה למצוא יצרן שיוכל לייצר את המוצר שלכם באיכות גבוהה.

מכיוון שסין היא המפעל העולמי, אתה יכול למצוא יצרן שיכול לייצר את המוצר שלך באיכות גבוהה. ישנם גם ספקים רבים של חומרי גלם בסין, מה שאומר שיהיו לך יותר אפשרויות למקור מה שאתה צריך.

ייתכן שתוכל לקבל מחירים נמוכים יותר מאשר בבית בעת רכישה מסין בגלל עלויות העבודה הנמוכות שלהם. ייתכן שתוכל גם לקבל מחירים טובים יותר על המוצרים המוגמרים אם תזמין כמויות גבוהות יותר.

אם אתם מחפשים מקור אמין להזמנת סחורה מסין, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לברר אם זה חוקי. זה לא חוקי לייבא מוצרים מסוימים למדינה שלך, אז חשוב שתדע מה אפשר לייבא ומה לא.

מהם היתרונות בהזמנת סחורה מסין? ישנם יתרונות רבים בהזמנת מוצרים מסין. הברור ביותר הוא המחיר. הסחורה הסינית לרוב זולה בהרבה ממקבילותיהן במדינות המערב. בנוסף, אין צורך במתווכים משום שכל העבודה יכולה להתבצע לבד. אינך צריך לשלם עמלות נוספות עבור מתווכים או מפיצים ואינך צריך לדאוג גם לגבי מסי יבוא או מכס! כך תוכלו לחסוך הרבה ברכישה, מה שיאפשר לכם לקנות יותר מוצרים בבת אחת וגם לחסוך בעלויות המשלוח (שכן יהיה פחות משקל).

יתרון נוסף בהזמנת סחורה מסין הוא שהן מגיעות בקטנות

מהן העלויות של משלוח כמויות קטנות של סחורה מסין?

על מנת לרכוש סחורה מסין, יש למצוא תחילה ספק סיני אמין. לאחר מכן, עליהם לברר את עלות המשלוח של כמויות קטנות של סחורה מסין. לבסוף, עליהם לחשב את העלות הכוללת ולהשוות אותה לאפשרויות אחרות לפני קבלת החלטה.
למידע נוסף בנושא של איך להזמין סחורה מסין לישראל בכמות קטנה ומרצ'נט סנטר נא לבדוק כאן: merchantcenter.co.il

עלות משלוח כמויות קטנות של סחורה מסין תלויה במשקל ובמידות המשלוח וכן במרחק שהוא יעבור. חשוב גם לשקול איזה סוג של שירות נדרש למשלוח זה: הובלה אווירית או הובלה ימית?

עלות המשלוח של כמויות קטנות מסין לישראל אינה סכום קבוע. זה תלוי במשקל המשלוח ובמרחק מנקודה א' לנקודה ב'.

ניתן לחשב עלויות משלוח עבור משלוחים קטנים מסין לישראל על ידי הסתכלות על שני גורמים: 1) משקל המשלוח ו-2) המרחק בין נקודות A ל-B.

באופן כללי, מחירי המשלוח מחושבים על ידי הכפלת שני הגורמים הללו יחד. לדוגמה, אם המשקל של המשלוח שלך הוא 10 ק"ג, ואתה שולח אותו תוך 50 ק"מ, תשלם $0.25 לק"ג (10 ק"ג x $0.25 = $2). אם המשלוח שלך הוא 100 ק"ג ואתה שולח אותו למרחק של 500 ק"מ משם, תשלם $0.05 לק"ג (100 ק"ג x $0.05 = $5).

התעריפים לעיל הם רק הערכות המבוססות על הניסיון שלנו בסחר בינלאומי עם סין – הם עשויים להשתנות בהתאם לגורמים רבים כגון

האם הזמנה מסין בטוחה?

תהליך הזמנת סחורה מסין לישראל בכמות קטנה אינו פשוט כפי שהוא נראה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשעושים זאת, כולל העלות, הזמן שנדרש ובטיחות הסחורה שלך.

על מנת לברר האם הזמנה מסין בטוחה או לא, כדאי לברר תחילה איזה סוג מוצרים אתם רוצים להזמין וכמה כמות אתם צריכים. אם אתם רוצים להזמין יותר מ-1000 יחידות למוצר, אז כדאי לשקול אם יהיה לכם זול יותר לייצר אותם במקום ולא לייבא אותם מסין. במקרה זה, יש לבצע שלושה צעדים:

1) גלה כמה יעלה ייצור מקומי

2) גלה כמה יעלה משלוח מקומי

3) השווה את שתי העלויות וראה איזו מהן זולה יותר עבור החברה שלך

סין היא מדינה גדולה מאוד ויש בה אזורים רבים ושונים. איכות המוצרים וההונאות משתנות מאזור לאזור.

המקום הטוב ביותר לקנות מסין הוא עליבאבא. Alibaba הוא אתר שבו ניתן למצוא פריטים מכל רחבי סין, כולל מוצרים מזויפים. אתה צריך להיות זהיר בעת הזמנת סחורה מסין ב- Alibaba שכן יש הרבה הונאות שקורות באתר זה. אם אתה רוצה להזמין סחורה מסין, וודא שאתה מזמין רק מהמוכר עם הדירוגים והביקורות הגבוהות ביותר, אחרת אתה עלול להסתיים עם מוצר מזויף או הונאה.