איך לדעת אם יש לי פסקי דין באינטרנט?

הקדמה: מהו מידע אישי ומדוע הוא מהווה בעיה?

מידע אישי הוא כל מידע שיכול לזהות אדם, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ומספרי כרטיסי אשראי. זה נאסף לעתים קרובות כאשר אתה נרשם לשירות או ממלא טופס.

ישנם סוגים שונים של מידע אישי שנאסף על ידי אתרים ושירותים: "מידע אישי מזהה" (PII) כולל כל דבר שניתן להשתמש בו כדי לזהות אותך באופן אישי. "מידע שאינו ניתן לזיהוי אישי" (NPII) כולל כל דבר שלא ניתן להשתמש בו כדי לזהות אותך באופן אישי.

כמה דוגמאות נפוצות של NPII כוללות את כתובת ה-IP או סוג הדפדפן שלך. NPII אינו כולל PII כמו השם או כתובת הדואר האלקטרוני שלך, אבל זה עדיין חשוב כי זה יכול להיות משולב עם PII כדי לזהות אותך בדרך כלשהי.

פסקי דין הם סוג של מידע שלעתים קרובות אינו מובן היטב. פסקי דין הם פיסות מידע אישיות שניתן לאסוף מהתנהגות האינטרנט של מישהו, וניתן להשתמש בהן ליצירת פרופילים אודותיו. זה יכול להוביל לכך שהאדם שנשפט ירגיש כאילו עוקבים אחריו, וזו הסיבה שחשוב להבין מהם שיפוטים וכיצד הם פועלים.

מהו מידע אישי ולמה זה בעיה? – מידע אישי, מידע פרטי, מה הם פסקי דין, מה המשמעות:

מידע אישי: מידע אישי (PI) מתייחס לכל מידע הקשור במישרין או בעקיפין לאדם הניתן לזיהוי. PI כולל שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וסוגים אחרים של פרטי יצירת קשר. זה כולל גם כל מידע אחר שיכול לזהות אדם, כגון כתובות IP או מספרי חשבון בנק. הוא אינו כולל נתונים אנונימיים או נתונים מצטברים שמהם לא ניתן לזהות אנשים (למשל, סטטיסטיקה של קבוצות גיל).

מידע פרטי: מידע פרטי (

8 דרכים שבהן תוכל להסיר מידע שלילי שנאסף ממנועי חיפוש

האינטרנט הוא כלי רב עוצמה ללמידה, אבל הוא גם יכול להיות מקום מסוכן. המידע שאתה מוצא באינטרנט יכול להישאר שם לנצח וקשה להסיר אותו. מדריך זה יראה לך כיצד להסיר מידע שלילי מתוצאות מנוע החיפוש שלך ולשחזר את המוניטין שלך.

1) השתמש בכתובת דוא"ל חלופית ובשם משתמש: אם אינך רוצה שאנשים ימצאו את כל הפוסטים הישנים שלך, נסה להירשם לחשבון חדש עם כתובת דוא"ל אחרת. בדרך זו, כאשר אנשים מחפשים אותך באינטרנט, הם לא יוכלו למצוא את הפוסטים הישנים שלך.

2) השתמש בהגדרות פרטיות של מדיה חברתית: אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק מאפשרים למשתמשים להגדיר הגדרות פרטיות כך שהפוסטים שלהם יהיו גלויים רק לחברים או לעוקבים שלהם. אם אתה מודאג מכך שיהיו לך תמונות מביכות או הערות גלויות, השתמש בהגדרות אלה כדי להסתיר אותן מעיני הציבור

3) מחק את כל חשבונות המדיה החברתית שלך: ייתכן שלא תרצה למחוק את כל החשבונות שלך

כיצד להגן על המידע האישי שלך בפייסבוק

אנחנו כל הזמן נשפטים על ידי אחרים. זה לא תמיד דבר טוב, אבל זה בלתי נמנע. כאשר אנו משתמשים במדיה חברתית, קל לשפוט אנשים לפי מה שהם מפרסמים ואיך הם מציגים את עצמם.

המידע שאתה משתף בפייסבוק יכול לשמש כדי לשפוט אותך – המידע האישי שלך נמצא בחוץ כדי שכל אחד יוכל לראות ולהשתמש נגדך. חשוב להגן על מידע זה באמצעות סיסמה חזקה, אימות דו-גורמי והגדרות פרטיות עדכניות.

מאמר זה ייתן לך את התשובה לשאלה איך לדעת אם יש לי פסקי דין באינטרנט. זה גם יראה לך כיצד להגן על המידע האישי שלך בפייסבוק וכיצד לשמור על פרטיות המידע האישי שלך.

כיום, יש אנשים שמודאגים אם יש להם שיפוטיות באינטרנט. האמת היא שכל עוד אתה לא איש ציבור, קשה לאנשים לגלות מי אתה ואיזה שיפוטיות יש לך. עם זאת, כשזה מגיע לפייסבוק, יש דרך לאנשים שרוצים לגלות את המידע האישי שלך מפייסבוק. כדי לעזור לך לוודא שהמידע האישי שלך מוגן ולשמור על פרטיות, מאמר זה יספק כמה טיפים להגנה על המידע האישי שלך בפייסבוק.

כיצד לשמור על הפרטיות שלך בתוצאות החיפוש של Google

בחלק זה, אדבר על איך להגן על הפרטיות שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. כתוצאה מכך, זה לא נדיר שאנשים מוצאים את עצמם בקצה של תשומת לב לא רצויה של זרים או אפילו חברים ובני משפחה. זה עשוי לנבוע ממגוון סיבות כולל:

-פרסום מידע אישי ברשתות חברתיות

-מדברים על נושאים רגישים באינטרנט

-בעל שם מביך

במאמר זה, נבדוק כיצד להגן על הפרטיות שלך בתוצאות החיפוש של Google.

קשה לדעת אם יש לך פסקי דין מקוונים אם אתה לא בטוח מה הם. אם אתה רוצה לדעת אם יש לך פסקי דין מקוונים, פשוט חפש בגוגל את עצמך.

הדבר הראשון שמופיע בעמוד הוא השם שלך ורשימת קישורים לדפים אחרים עם שמך עליהם. קישורים אלו עשויים לכלול קישורים מאתרי מדיה חברתית ומאמרי חדשות עליך או אפילו אנשים אחרים בעלי שם זהה לשלך.

אם אתה רוצה למחוק את התוצאות האלה, לגוגל יש כלי שיאפשר לך להסיר אותן ממסד הנתונים שלהם כדי שהן לא יופיעו כשמישהו יחפש את שמך בעתיד.