איך לבחור קבלן איטום מומלץ

הקדמה: חשיבות האיטום ומדוע כדאי לקחת את זה ברצינות

איטום הוא שלב חשוב בתהליך הבנייה. זה חשוב כי הוא מספק מחסום שמונע ממים לחלחל לתוך הבית ולגרום נזק לחומרי הבניין. זה חשוב גם מכיוון שהוא מגן על הבית שלך מפני צמיחת עובש וטחב, שעלולים להוות סכנה בריאותית חמורה.

מאמר זה יספק לכם תהליך שלב אחר שלב לבחירת קבלן איטום מומלץ לפרויקט שלכם.

איטום הוא שלב חשוב בהגנה על הבית מפני נזקי מים. רטיבות עלולה להוביל לעובש, נזק מבני ותיקונים יקרים אחרים.

אם אתם רוצים לדעת איך בוחרים קבלן איטום מומלץ, אז במאמר זה יש את כל המידע שאתם צריכים. אנו נכסה:

– מהו איטום?

– למה כדאי לקחת איטום ברצינות?

– מהם היתרונות של איטום?

– איך מוצאים קבלן מומלץ?

– מה זה עולה לבית טיפוסי?

– כמה זמן לוקח לבית טיפוסי?

מבוא:

בחירת קבלן איטום מומלץ יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון עלות, ניסיון ומיקום הפרויקט.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגדיר מה אתה צריך. צריכים קבלן למגורים או מסחריים? מחפשים מישהו שמתמחה באיטום בטון או בנייה? צריכים מישהו שיש לו ניסיון בפרויקטים גדולים או רק בעבודות קטנות? כל אלו שאלות חשובות שיעזרו לצמצם את תחום הקבלנים הפוטנציאליים.

לאחר מכן, חשוב לברר מה התקציב שלכם וכמה זמן יש לכם להשלים את הפרויקט. באופן כללי, קבלנים יגבו יותר עבור פרויקטים גדולים יותר עם מועדים צפופים. אם אין למהר בפרויקט ויש לכם קצת מרחב התנועות בתקציב שלכם, אז כדאי לשקול להזמין קבלן מנוסה שגובה תעריפים פחות מהממוצע.

בחירת קבלן איטום נכון היא משימה לא פשוטה. אתה צריך להיות זהיר מאוד ולעשות את המחקר שלך לפני שאתה שוכר אחד. אתה צריך למצוא חברה שיש לה את הניסיון והכיסוי הביטוחי הנדרש, מספקת אחריות ומבטיחה את עבודתה.

מאמר זה יספק לכם כמה עצות שימושיות כיצד למצוא קבלן איטום אמין באזורכם.

מה ההבדל בין איטום מסחרי למגורים?

כאשר אתם מחפשים קבלן איטום, אחד הדברים הראשונים שעליכם לקבוע הוא האם הפרויקט שלכם זקוק לאיטום מסחרי או למגורים. השניים שונים מבחינת החומרים שישמשו וכיצד תתבצע העבודה.

איטום למגורים נעשה בדרך כלל עם קרום אלסטומרי לאטום סדקים, נזילות ופתחים אחרים. איטום מסחרי כרוך לרוב בשימוש באיטום נוזלי כדי למלא את כל הפערים בקירות, ברצפות או בתקרות.

קבלן איטום הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנת מערכות איטום להגנה על מבנים מפני נזקי מים. מערכות אלו נועדו למנוע כניסת מים למבנה המבנה. ישנם סוגים שונים של מערכות איטום המשמשות בהתאם לסוג המבנה ומיקומו.

סוג המערכת הנפוץ ביותר הוא מערכת איטום מרתף למסחר או למגורים. אלה מותקנים בדרך כלל כאשר הייתה איזושהי הצפה במרתף, או אם קיים סיכון גבוה להצפה בקרוב.

איטום מסחרי משמש בדרך כלל בבניינים שיש להם כמויות גדולות של תנועה רגלית וצריכים להיות מוגנים מפני נזקי מים עקב דליפות, שיטפונות ואסונות אחרים. מערכת מסוג זה תותקן לרוב על ידי אנשי מקצוע המתמחים בבנייה ועיצוב מבנים מסחריים.

ניתן להתקין אטמי מים למרתף מגורים גם בבתים בהם הייתה הצפה או אם יש סיכון גבוה להצפות בקרוב. מערכת מסוג זה תותקן לרוב על ידי אנשי מקצוע

סוגים שונים של איטום רצפות מרתף הקיימים היום ואיך אתה יכול לבחור את המתאים לצרכים שלך

איטום הוא תהליך שמתבצע על מנת למנוע חדירת מים לרצפת המרתף. ישנם סוגים שונים של איטום הקיימים בשוק כיום, ועליכם לבחור את זה המתאים לצרכים שלכם.

קיימים כיום שלושה סוגים עיקריים של איטום:

1) מערכות ניקוז יסודות – מערכות אלו כוללות חפירת תעלות מסביב לקרן והתקנת מערכת ניקוז. מערכת הניקוז מחוברת לאחר מכן למשאבת בור תת-קרקעית השואבת את כל המים הנכנסים לתעלה. סוג זה של איטום אידיאלי עבור בית עם רמות מי תהום גבוהות או כאשר יש בעיה בזרימת מי התהום.

2) מערכות הגנה מפני הצפות – מדובר בהתקנת ממברנה על גבי רצפת המרתף, המונעת מחלחלת מים דרכה. סוג זה של איטום הוא אידיאלי עבור אנשים המתגוררים באזורים שבהם הצפה אינה נפוצה או שיש רק הצפה מדי פעם.

3) מערכות אנקפסולציה – בסוג זה מתקינים שכבה